Platnost
Vykupónu
je
16. 12. 2011–30. 1. 2012
Kašmírová šála – vaše celoroční módní společnice
V zimě místo klasické šály, v létě módní doplněk nebo pareo na pláž. Univerzálním barevným šálám podlehly ženy po celém světě! Vychutnejte si i vy hebký dotek látky a hřejivý pocit, když se do šátku zachumláte!
Tradiční kašmírová šála nikdy nevyjde z módy
Šála je vyrobena z 90% kašmíru, vlny himalájské kozy. Materiál proslulý pro svou hebkost a kvalitu. U nadčasové elegantní pašmíny máte kromě kvality ještě jednu jistotu – nikdy nevyjde z módy!
- Rozměry: 210×80 cm
- Materiál : 90 % kašmír a 10 % seta
- Nedoporučujeme praní a ždímání v pračce
Kašmírová šála – vybíráte ze 17 barev
Vyberte šálu podle svého přání ze vzorníku. Jednotlivé barvy rozkliknete na KOUPIT.
K dispozici jsou 1, 5, 6, 8, 11, 12, 16, 18, 21, 23, 24, 26, 28, 30 a 38
K dispozici jsou čísla 12 béžová a 16 červená
Marie
-
před 12 lety
(IP: 90.176…)
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jak je možné objednat více šál různých barev najednou. Děkuji Marie
Daniela Drábková
-
před 12 lety
(IP: 193.179…)
Dobrý den,
píšte výber ze 17- ti barev, ale když si spočítám čísla, je jich jenom 14, tak jak to tedy je?
Denisa Bagárová
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Danielo, klikněte na políčko koupit, kde najdete 17 variant.
Denisa Bagárová
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Marie, nelze objednat a zaplatit najednou. Každá šála má svůj variabilní symbol, podle kterého je potřeba zadat platbu.
zdenek
-
před 12 lety
(IP: 77.48…)
Zajímavé, že dodavatel těch šál je nemá ve své nabídce na netu..? .. Je to kvalita za rozumnou cenu nebo jen nějaký levný kus hadru?
Lenka Bělotová
-
před 12 lety
(IP: 83.240…)
Dobrý den Zdenku, s dodavatelem akce pro úspěšnost opakujeme průběžně. Vždy se jedná o kvalitní zboží, které odpovídá ceně. Nabídku na jednobarevnou šálu z 90% kašmíru dodavatel připravil speciálně pro vykupto.cz. Pěkný den
Monika
-
před 12 lety
(IP: 90.181…)
já se chci zeptat.. když se tedy nedá objednat dvě šály různých barev najednou a objednám to dvakrát, budu platit poštovné jen jednou?
A pak ještě jedna věc.. peníze dám z bonusu, co mám na vykuptu a těch 110 kč za poštovné zaplatím až na poště jako dobírku nebo platba předem?
Lenka Bělotová
-
před 12 lety
(IP: 83.240…)
Dobrý den Moniko, šály různých barev se dají objednat - každou objednávku učiníte zvlášť podle barvy, každý Vykupón uhradíte pod jiným variabilním symbolem. Vykupóny následně uplatníte u dodavatele společně a dobírku 110 Kč zaplatíte při převzetí. Pokud máte kredity, odečtou se automaticky od ceny při provedení objednávky Vykupónu. Pěkný den
Halka Čapková
-
před 12 lety
(IP: 90.183…)
Dobrý den, už mám koupené vykupony, musím ještě šály v e-shopu objednávat nebo rezervovat nebo už je mohu rovnou vyzvednout? Děkuji
Lenka Bělotová
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Halko, zboží si můžete vyzvednout osobně, bez předchozí rezervace v týdnu 19.–22. prosince 15:00–19:00 na adrese: E-shop Svetovenovinky.cz, Koněvova 45, Praha 3. Pěkný den
Martina
-
před 12 lety
(IP: 77.240…)
Dobrý den,šálu jsem si objednala a poslala hned žádost na zaslání dobírkou. Kdo mi ale potvrdí, že moji objednávku opravdu dostali v pořádku a že ji zítra, kdy je poslední termín na dodání do Vánoc, opravdu pošlou? Cena za poštovné je hodně vysoká, takže chci mít jistotu, že šálu do Vánoc také dostanu. Ještě bych se chtěla zeptat na uplatnění kreditů. Zaplatila jsem kredity, ale nevidím, která část kreditů byla uplatněna. Kredit ve výši 100 Kč má platnost jen do 31.12.2011, takže tím jsem chtěla zaplatit přednostně. Byl tedy uplatněn prvně kredit, který má nejbližší splatnost? Děkuji!
Lucie Sedláčková
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Martino, napište nám na podpora@vykupto.cz. Rádi Vám pomůžeme. Pěkný den.
David Tomaschko
-
před 12 lety
(IP: 89.102…)
Dobrý den, mám dotaz na barvu, píšete růžová č. 18, ale ta je červená, potřeboval bych růžovou číslo 15, takovou jakou má modelka na obrázku nahoře ... děkuji David
Lucie Sedláčková
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den, nabídka se vztahuje pouze na uvedené barevné varianty. Můžete vyzkoušet č. 16, je o odstín tmavší, než č. 15. Pěkný den.
PAvlína
-
před 12 lety
(IP: 88.103…)
Dobrý den, pokud objednám zboží dnes, přijde ještě do Vánoc?Děkuji
Lucie Sedláčková
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Pavlíno,pro poslední odeslání před Vánoci je potřeba vykupon uplatnit do 20. prosince. Tudíž doporučuji uhradit objednávku kartou, aby jste vykupon obdržela ihned. Pěkný den.
Sarka Chromcova
-
před 12 lety
(IP: 93.99…)
Komunikace s obchodem je hrozná, víceméně nulová, už od pátku volám na uvedené telefonní číslo, psala jsem i SMS, nikdo to neráčí zvednout nebo slušně odpovědět. Mám koupeno 5 kusů jako dárky, objednávka odeslána v pátek, nikdo nic nepotvrdil, žádné odeslání nic, dovolat se jim nedá, jednání obchodu je tedy úděs, doufám, že to dorazí. V pátek tedy rozhodně neodeslali, protože dnes nic nedorazilo.
Lucie Sedláčková
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Šarko, pokud jste správně učinila objednávku dle návodu na vykuponu. Tak zásilku očekávejte v průběhu týdne. Pěkný den.
Martina
-
před 12 lety
(IP: 77.240…)
Dobrý den, včera jsem dle vaší rady výše poslala e-mail na podpora@vykupto.cz, ale nikdo mi zatím neodpověděl. Za jak dlouho prosím na e-maily odpovídáte?Děkuji!
Denisa Bagárová
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Martino, na email odpovídáme nejpozději do 24 hodin. Pokud Vám nepřišel zpět email s číslem požadavku od systému, Váš email k nám nepřišel.
Martina
-
před 12 lety
(IP: 77.240…)
Dobrý den, potvrzení mi přišlo včera pod číslem 44708 ve 14:57, je to už 24 hod a nikdo zatím neodpověděl.Děkuji!
Denisa Bagárová
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Martino, Váš požadavek řešíme.
Iva Hozova
-
před 12 lety
(IP: 77.48…)
Dobrý den,
Já mám ten samý problém-
šálu jsem hned zaplatila a nic mi nedošlo,mám vážné obavy že je to všechno švindl na diváky :-((
Lucie Sedláčková
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Ivo, po uhrazení objednávky je potřeba vykupon uplatnit u dodavatele.Vykupón uplatníte na e-shopu. Adresu doručení, způsob dodání a číslo Vykupónu vyplňte zde http://dovozzbozi.formees.com/f/vykupto. Zboží je k zaslání poštou, dobírku 110 Kč (jednotná cena i při objednávce více kusů) hradíte při převzetí. Poslední odeslání před Vánoci 20. prosince. Zboží můžete osobně, bez předchozí rezervace, vyzvednout v týdnu 19.–22. prosince 15:00–19:00 na adrese: E-shop Svetovenovinky.cz, Koněvova 45, Praha 3. Následně bude možné zboží vyzvednout i poslat až od 2. 1. 2012. Další dotazy tohoto typu směřujte na podpora@vykupto.cz. Rádi Vám pomůžeme. Pěkný den.
Simona Cypriánová
-
před 12 lety
(IP: 81.19…)
Dobrý den,
koupila jsem 2 barvy šál. Každou zaplatím přes účet zvlášť. A chtěla bych si je vyzvednout v lednu osobně. To mi napíšete,kdy si je mohu přijít vyzvednout? nebo jakmile budu mít vykupony v ruce,můžu kdykoli v lednu přijít do obchodu,předložit kupony a dostanu šály?
Lucie Sedláčková
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den, jakmile obdržíte vykupon tak zboží můžete vyzvednout osobně, bez předchozí rezervace, vyzvednout v týdnu 19.–22. prosince 15:00–19:00 na adrese: E-shop Svetovenovinky.cz, Koněvova 45, Praha 3. Následně bude možné zboží vyzvednout i poslat až od 2. 1. 2012. Pěkný den.
Sarka Chromcova
-
před 12 lety
(IP: 93.99…)
Tak opět já, se stejným problémem, kontaktní osoba stále nezvedá telefon, je to už trapné,volám x-krát za den na uvedený telefon a nic. Šály mám jako dárky k vánocům, správně objednané v pátek, jenže jaksi bez zpětného potvrzení a jakékoliv reakce. Že prý budou naposledy odesílat 20.12., to už by je dnes musela pošta doručit a samozřejmě nic nedorazilo. Mám to vánoční dárky pro 5 lidí, budu muset zítra narychlo shánět něco jiného, šály už ovšem nebudu chtít a jsou zaplacené. Pokud nedorazí zítra, nebude splněna hlavní podmínka a to doručení do Vánoc. jak se bude nadále postupovat? Jako tento obchodní partner, tomu se příště obloukem vyhněte.
Lenka Bělotová
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Šárko, tento dodavatel komunikuje přes emaily - info@svetovenovinky.cz. Samozřejmě Vás chápeme, že jste objednávala zboží jako dárky k Vánocům. S největší pravděpodobností je již zboží v rukou velmi vytížené české pošty, kterou bohužel neumíme ovlivnit. Pěkný večer
Sarka Chromcova
-
před 12 lety
(IP: 93.99…)
Dobrý ´večer Lenko, děkuji, že tak rychle odpovídáte,bohužel dodaavatel nereaguje ani na maily. Pošta je určitě vytížena, nicméně to není zcela můjproblém, já reagovala a nakoupila na základě nabídky, že se stihne doručení do Vánoc, zakoupila jsem to´hned 16.12, zaplatila a ihned objednala, takže výmluva na poštu je mimo. Počkám ještě do zítra, jinak pokud by zboží odeslali obchodním balíkem, tak jak tomu odpovídá výše poštovného, je tu i přes vytíženost pošty do druhého dne. Včera jsem osobně odesílala obchodní ´balík, dnes byl adresátovi doručen. Je to neseriozní jednání. Nemohou slíbit dodání do Vánoc a poté zboží nedodat.
Lenka Bělotová
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Šárko, ano, bylo by to neseriózní jednání dodavatele. Prosím počkejte ještě do zítra a pokud zboží nebudete mít, kontaktujte nás na podpora@vykupto.cz a budeme situaci řešit. Pěkný večer
Ivana Metelková
-
před 12 lety
(IP: 88.146…)
hlavne ze objednavate....a objednavate..pokud nikdo nezveda telefon a jsou v prodleni s dorucenim,je to zrejme nesolidni firma..ja bych si nic neobjednala..
Lenka Bělotová
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý večer, podařilo se mi spojit s dodavatelkou - paní Chromcové byla zásilka odeslána v úterý, takže nyní je opravdu balíček v rukou české pošty. Věříme, že zítra bude doručen do rukou paní Chromcové a bude vše v pořádku. S tímto dodavatelem jsme měli již několik úspěšných akcí, nyní před Vánocemi jsou všichni velmi vytížení a vyřizování telefonátů i emailů jde trošku stranou a přednost má expedice zásilek, aby bylo zboží doručeno včas. Pěkný večer