Platnost
Vykupónu
je
26. 1.–20. 4. 2012
Martin
-
před 13 lety
(IP: 89.102…)
škoda že kdykoliv se tu objeví nějaká pizza nebo jídlo tak to nikdy neplatí pro rozvoz. nedalo by se to restauracím nějak navrhovat aby to zvážili? je mi jasné že když tam člověk dojde tak si dá i pití, případně něco dalšího a vyplatí se jim to víc ale taky se určitě najde plno lidí jako já co chodí jíst někam ven jen občas ale často si objednávají jídlo domů. pizzu mám hodně rád a objednávám si ji často takže kdyby nabídky co tu sou platili i pro rozvoz tak kupuji pokaždé a když budu spokojený tak si z restaurace budu objednávat častěji takže účel akce se splní. a když si vemu lidi z blízkého okolí tak sou na tom stejně takže by to určitě stálo za zvážení alespoň to restauracím navrhnout ke zvážení ;-)
Lenka Bělotová
-
před 13 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Martine, rozvozy pizz jsou možné v případě, že je pizzerie rozváží i běžně. Restaurace Onyx bohužel jídlo běžně nerozváží, proto to není možné ani v této akci. Sledujte prosím naši nabídku, určitě se dočkáte :) Pěkný den
MP
-
před 13 lety
(IP: 217.66…)
byli jsme v Onyxu na minulé akci a pizza byla moc dobrá...doporučuju :)
Sandra
-
před 13 lety
(IP: 78.157…)
Dobrý den. Mohu slevu uplatnit již dnes, i když si ji dnes koupím?
děkuji za odp.
Lenka Bělotová
-
před 13 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Sandro, platnost Vykupónu je 26. 1. – 20. 4. 2012, takže když si zavoláte do restaurace na tel. 545 212 353 a domluvíte se s nimi na dnešek, budete moct jít už dnes. Pěkný den
Meli
-
před 13 lety
(IP: 46.13…)
Slevu doporučuju, využil jsem minulou akci a pizza byla vyborna. Je trochu mensi, ale ze dvou pizz se dva naji, bylo to rychle a obsluha v pohode :)
Eva
-
před 13 lety
(IP: 89.190…)
Pizzu nedoporučuji, byla jsem na minulé akci a pizza byla ala kupovaná z tesca....šunka nakrájená na nudličky a všechno ostatní také, jak říkám klasický posyp na tesco pizzach..těsto by se dalo přirovnat k lagnoši...pokud máte rádi opravdu dobré pizzy tak NEDOPORUČUJI pro ty méně náročné se to celkem dá. CO se týče akce tatarák, ten jsme dostali již namíchaný a to se opravdu nedělá!!
Jirka
-
před 13 lety
(IP: 94.112…)
Využil jsem také minulou akci a rozhodně NEDOPORUČUJI!!!! Kupovaná mražená by snad byla lepší a co byl vrchol, bylo nechutné suché koření, kterým obě pizzy byly posypány a to v množství, že ani nebylo vidět, co na té pizze je. Tuto akci už nikdy!
Denisa Bagárová
-
před 13 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý večer Evo a Jirko, je nám líto, že Vám nechutnalo. Máte právo provést reklamaci pokrmu na místě. Z minulé akce máme také spousty spokojených zákazníků, kterým pizza velice chutnala.
Šaman
-
před 13 lety
(IP: 83.240…)
Z předchozí akce jsem POUČEN a tuto pizzu nikdy více!!! Měl jsem Salami a Fantasia a nebýt vajíčka na jedné z nich nepoznám která je která - nudličky uzeniny, trochu sýru a hromada sušeného koření. Chuť absolutně identická, nemastná, neslaná. Když si v Tescu vyhlédnu v akci pizzu Ristorante po 39,-Kč/ks a hodím si ji doma do trouby udělám lépe.
Denisa Bagárová
-
před 13 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý večer Šamane, Vaše zkušenost nás mrzí. Vedení v restauraci určitě provede patřičné kroky, ke spokojenosti všech našich zákazníků.
návštěvník
-
před 13 lety
(IP: 89.103…)
ahoj všem taky nedoporučuji ! Obsluha byla dobrá, ale tatarák byl namíchanej a to se vážně nedělá a a ani nebyl moc dobrej. Co se týká pizzi tak ta taky za nic nestála.
Denisa Bagárová
-
před 13 lety
(IP: 81.19.2…)
Zdravím Návštěvníku, každá špatná zkušenost nás mrzí, vždy je lepší reklamovat vykupón na místě, aby mohla být sjednána náprava. Vedení v restauraci určitě provede patřičné kroky, ke spokojenosti všech našich zákazníků.
Lenka
-
před 13 lety
(IP: 77.240…)
Děkuji všem za názory, zvažovala jsem koupení kupónu na pizzu, ale po mnoha nechvalných ohlasech si radši připlatím a půjdu na pizzu někam do města...bohužel špatná reklama, taky reklama...a pokud to portálu Vykupto není jedno, z těchto ohlasů je celkem patrné, že má spoustu nespokojených zákazníků. tak doufám, že zjedná nápravu, nebo nebude spolupracovat s takto pofidérními podniky...
Denisa Bagárová
-
před 13 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Lenko, v minulé akci se prodalo přes 160 vykupónů, máme také spousty spokojených zákazníků. Restaurace provede patřičné kroky, ke spokojenosti všem našim zákazníkům.
Spokojený zákazník :-)
-
před 13 lety
(IP: 84.42…)
Zdravím všechny diskutující. Říká se sto lidí-sto chutí, takže nikoho nemůže překvapit ani kritika (která bývá velmi typická zvlášť u slevových akcí do restaurací), ovšem ani chvála, se kterou se pro změnu připojuji já. Do této restaurace chodím pravidelně, často právě na pizzu, což je dokladem toho, že mi v Onyxu chutná. Dokonce tam na ni chodím i bez slevových voucherů, takže jsem zákazníkem, který je za pizzu v dané kvalitě schopen a ochoten dát "plnou" cenu, což je také známkou mé spokojenosti. Rozhodně bych ji nesrovnávala s mraženou pizzou, to je opravdu až nemístná nadsázka. Korpus pizzy je výborý, typicky italský recept, ne buchta nebo naopak drolící se zázrak. Přísad jsem měla na pizze vždy dost, vždy odpovídala popisu v nabídce, takže mě ingredience nepříjemně nezaskočily, protože jsem dostala to, co jsem si objednala. A kvalita ingrediencí je také naprosto v pořádku. Tak nevím, upřímně mě mrzí, že někteří ostatní spolukomentující zde nebyli spokojení, já spokojená vždy byla a to jsem poměrně náročný zákazník :-) Kdybych byla nespokojená, určitě bych to okamžitě reklamovala u obsluhy, což doporučuji i ostatním, protože proč si zbytečně nechat kazit den a zážitek z jídla, když se to dá vyřešit... Tak to byl zase jeden jiný názor do diskuse. Pěkný den všem obecně a dobrou chuť všem kupujícím :-)
Restaurace Onyx
-
před 13 lety
(IP: 88.100…)
Pro nespokojené zákazniky- Je mi líto, že Vás naše akce zklamaly,pokud jste byly nespokojeni měli jste reklamovat přímo na místě, nebo alespoň telefonicky,určitě by jsme společně našli způsob jak zajistit Vaši spokojenost.Jinak bych k Vašim výtkám rád uvedl, že míchání tataráku dopředu je věc se kterou se setkáte zcela běžně(např.Restaurace Plzeňka).V případě této akce to navíc bylo způsobeno množstvím nakoupených kupónů(přes 900 kusů).Bylo potřeba vyřešit způsob výdeje,aby jste nám neomlátily o hlavu dlouhé čekací doby(musíte uznat, že v případě tataráku výdej tzv odsýpal).Také bylo potřeba zajistit, aby se tatarák dal zabalit sebou při ceně 10kč za balné/1 kus.Ovšem byli jsme si vědomi, že někteří mají jiné chutě než máme my, takže každému zákazníkovi, který tataráček jedl u nás na provozovně byly nabídnuty dochucovací prostředky, pokud nebyl spokojen s naším standartním dochucením.V některých případech, pokud si to zákazník vyloženě přál a byl ochoten kvůli tomu chvíli počkat dali jsme mu tataráček nenamíchaný.Co se týká pizzi(prodáno 1500 kupónů ve třech měsících) a krájení surovin na nudličky, je to můj osobní nápad, protože mi vždycky vadilo že když jsem se zakousl do plátku, tak jsem ho většinou stáhl zuby s těsta celý a v horším případě mi kus spadl a ještě mě ušpinil.Myslel jsem, že takto zajistím větší pohodlí zákazníkům při konzumaci jídel(ze stejného důvodu sekáme úplně na jemno i zelné saláty při meníčkách, aby se dobře nabíraly vidličkou)Po Vašich reakcích se zřejmě vrátíme k plátkům,protože jsou méně pracné a menší množství vypadá opticky lépe.K langoši musím uvést, že langoš se smaží a pizza se peče, takže nevím jestli je možné to srovnávat,my používáme klasické těsto na pizzu, které se dělá dvakrát denně čerstvé.K pizze Ristorante- beru to jako velkou nadsázku, protože to určitě nemůžete myslet vážně.Dnes jsem v Makru ochutnával polotovarovou pizzu, kterou tam nabízí a dnes tam s ní měli akci, rozepisovat o kvalitě se nebudu.Jsme podnik kde pracují pouze rodinní příslušníci, takže pokud je nám nějaká výtka sdělena, nestane se , že by jsme se nesnažili vyřešit vše k Vaší spokojenosti.
Radek
-
před 13 lety
(IP: 90.176…)
četl jsem přízpevky a jsem překvapenej z některých názoru,pizzu jsem měl v teto restauraci a byla výborná a nevím jak ji někdo muže přirovnávat k langošum a tesco pizzi.Langoš je smažený a pizza mražená stojí za..... tak nevím .A pokud je to na nudličky nebo není mě vubec nevadí.Prostě pizza dobrá a moc mě chutnala.A také nenechápu příspěvek od šamana salami a fantasie no tak to je rozdíl velky ne jenom ve vajíčku,sám jsem tyto pizzy měl a na salami je salám a na fantasii bylo plno jiných ingrediencí jako žampiony šunka slanina a vejce .A pro slečnu či paní Lenku jak mužete napsat že je podnik pofidérní když jste tam ještě nebyla a nebo jste neměla slevový kupon.a přesně tak sto lidí sto chutí ale některé příspěvky jsou k ......,
Restaurace Onyx
-
před 13 lety
(IP: 88.100…)
Pro Lenku- V předcházejícím příspěvku jsem v závorce uváděl počet prodaných kupónů.V gastronomii se říká a já to beru jako fakt, že jeden spokojený to řekne jednomu svému známému a jeden nespokojený to řekne pěti svým známým.Než nás zařadíte mezi pofidérní podniky a budete vyzývat k ukončení spolupráce, zkuste nad tímto popřemýšlet.Odsoudit nás můžete i potom :-)
Hankav
-
před 13 lety
(IP: 89.102…)
byli jsme s rodinou na minulé akci. Je fakt, že pizza z této restaurace se nedá srovnat s pizzou z pizzerie. Byla přiliš suchá a kraj se nedal ukrojit. Jednou a stačilo!
Ivka
-
před 13 lety
(IP: 89.103…)
Byli jsme 2x na minulé pizza akci a moc nám chutnalo. Rozhodně doporučujeme. Teď kupujeme další kupóny a těšíme se na skvělou pizzu.
Pavlik
-
před 13 lety
(IP: 90.176…)
Pro ty, kteří přirovnávají pizzu z Onyxu k mražené pizze z Tesca: Můžete mi říci, do jakého Tesca jezdíte? Tak dobrou pizzu bych si tam rád také zajel koupit...
Pro zaměstnance restaurace: Děkuji, přijdu zas.
Mau
-
před 13 lety
(IP: 83.240…)
Původně jsem se do této diskuse nechtěla zapojovat, ale po přečtení některých komentářů se znovu podělím o svoji zkušenost. Svoje konkrétní připomínky jsem sdělila již u předchozí slevy a pan majitel aktivně komunikoval, čehož si hodně cením.
Na pizze v tomto podniku jsem byla dvakrát a co se týče kvality jídla, byli jsme vždy spokojeni. Je sice pravda, že šunka na plátky bude lepší volbou (jak píše pan majitel výše), ale rozhodně by mne nenapadlo kvůli tomu snížit svůj dobrý dojem z jídla.
Pizza byla tenká, propečená, s množstvím ingrediencí. Zkrátka dobrý oběd v restauraci. Takže všem milovníkům pizzy bych tuto pizzu doporučila.
Bohužel jsme nebyli spokojeni s obsluhou, ale to jsem již řešila s majitelem a pevně věřím, že jsme prostě měli smůlu a natrefili jsme na na špatný personál.
Co se týče reklamací, které tady Vykupto stále propaguje- já jsem svůj poměrně dost negativní zážitek s obslusou reklamovat zkoušela- hned ten den jsem psala na email restaurace, ale v podstatě do teď jsem nedostala žádnou odpověď. Pan majitel reagoval až na diskusi k další slevě. Nicméně je mi jasné, že do takového podniku chodí denně x emailů a mohlo se snadno stát, že někam zapadl.
Při celkovém hodnocení mohu říci, že kdyby byla obsluha a čas přípravy jídla v našem případě v pořádku, tak bych se sem bývala na pizzu ráda vrátila.
Spokojený zákazník :-)
-
před 13 lety
(IP: 84.42…)
Že se pizza z Onyxu nedá srovnat s pizzou z pizzerie? ale no tak... :-D každá pizzerie či restaurace dělá pizzu trochu jinak a ta je pak celkově nějak "odlišná" právě z toho důvodu, že to není prefabrikát. Osobně taky občas narazím v některých brněnských pizzeriích na receptutu, která mi docela nevyhovuje, ale to je věc vkusu. A to přesto, že tam používají stejné kvalitní ingredience. Ono taky když si dáte pizzu na severu Itálie a pak na jihu, je to velký rozdíl. Ale je to pořád pizza, sice na jiný způsob, ale... :-) Já jsem byla v Onyxu opravdu opakovaně velmi spokojená, tak držím majiteli palce, ať mu i dál restaurace dobře funguje
Teík
-
před 13 lety
(IP: 89.103…)
Ahojky všem, restauraci Onyx DOPORUČUJI !!! Pizza mě mile překvapila - byla výborná. Prostředí restaurace příjemné a pan číšník milý a pozorný. Má návštěva restaurace nebyla rozhodně poslední. Panu majiteli přeji mnoho spokojených zákazníků. :-)
petr
-
před 13 lety
(IP: 89.103…)
NIKDY VÍCE!!!! Jsem pravidelný návštěvník restaurací cca 2-4 do týdne,takže si dovoluji srovnávat kvalitu.Kuchař je amatér,kterého bych poslal do pizzérie.aby si pochutnal na pizze v La Gamba,La Strada, Coloseum anebo do pořadu Prostřeno.Akci koupila přítelkyně,jako překvapení a to se jí podařilo to jsi budu pamatovat. Onyx klub ametérů. Abych nezapoměl jedinné co bylo k pochvale servírka - příjemná a rychlá.
Lenka Bělotová
-
před 13 lety
(IP: 83.240…)
Dobrý den Petře, děkujeme za názor. Pokud jste nespokojený s kvalitou jídla, je dobré se ozvat přímo na místě v restauraci. Pěkný den
Šaman
-
před 13 lety
(IP: 83.240…)
TO Radek a "Spokojený zákazník": Pizzu z Onyxu jsem nesrovnával s pizzou z TESCA, tak nepřekrucujte moje slova. Psal jsem, že než znovu pizzu z Onyxu, tak raději zvolím mraženou pizzu Ristorante od Dr.Oetkra z TESCA. Občas ji tam v akci nakoupím, různé druhy, po 39,-Kč pro nečekané návštěvy, pozdní noční návraty, nebo rychlé večeře. Udělaná v troubě, nikoli v mikrovlnce, chutná lépe než ta překořeněná placka z Onyxu. Co se Radku týče mnou vybraných druhů salami a fantasia, máte pravdu, složením ingrediencí se opravdu liší, udělány jsou ale tak, že ve finále chutnají úplně stejně. Kdybych zavřel oči nepoznám kterou jím. Jestli za to může sušené koření, kterým kuchař nešetří, nevím..... A o tom jsem se i při placení obsluze zmínil. Jinak koukám, je tu spousta přitakávačů, shodou okolností stejných jako v komentářích u minulých akcí, omílající stále ten samý text. Pokles nakupujících, který u každé nové a další akce sleduji, je však spíše důkazem nespokojenosti zákazníků než spokojenosti. A jenom poznámka na závěr: Horší a neaktuální webové stránky jsem snad ještě neviděl, to snad nemůžete myslet vážně, to Vašim zákazníkům nevadí týdenní menu z října 2011?
Spokojený zákazník :-)
-
před 13 lety
(IP: 84.42…)
Vážený Šamane, než se začnete bouřit proti překrucování slov, zkuste se podívat, jestli k němu skutečně došlo. Pokud na to při zběžné kontrole nepřijdete sám, sděluji Vám následující: já absolutně neragovala na Vás, je mi totiž v podstatě jedno, jaké značce dáváte doma pro nečekané návštěvy přednost - ač je fajn, že na ně myslíte ;-) např Vámi jmenované Ristorante mi taky občas doma vytrhne trn z paty. Oproti tomu slečna/paní Eva před Vámi tvrdila, že je pizza z Onyxu "ala kupovaná z tesca". Tak jsme se tímto prokopali k jádru pudla a důvodu konkrétního smyslu mé reakce. Pevně věřím, že pokud by jeden z Vás dvou kupoval pizzu v jiném řetězci a podělil se o to zde s námi, k nemístné možnosti záměny a tím i Vašemu pobouření by nedošlo ;-D toto je jen na obranu běžné diskuse, jelikož ze sebe nerada nechávám dělat neprávem blbce. Jediné, čím by to nakonec bylo možné vysvětlit je to, že by Šaman byl současně Eva a další nespokojenci, proti kterým na druhé straně diskutuje pod stejně pestrou plejádou jmen a IP adres Restaurace Onyx :-) to už je ovšem trochu divoká teorie na nedělní odpoledne...
Šaman
-
před 13 lety
(IP: 83.240…)
No to je opravdu divoká teorie :-) Pravděpodobně chce podnik Onyx zlikvidovat přes slevové portály konkurenční mafie :-)) Možná ochutnali jejich pizzu. :-))
Lenka Bělotová
-
před 13 lety
(IP: 83.240…)
Dobrý večer všem, všichni pisatelé u této diskuze píší z různých IP adres, takže prosím nevymýšlejte divoké teorie :) Pěkný večer
Eva Bejšovcová
-
před 13 lety
(IP: 94.199…)
1. rezervaci jsem provedla e-mailem, po nedostání odpovědi do 2dnů, jsem pro jistotu provedla rezervaci telefonickou a objednala 3 místa do nekuřácké části, po příchodu do restaurace nám bylo oznámeno, že paní co to vyřizovala to asi nevyřídila, naštěstí bylo místo alespoň v kuřácké části
2. po 10 minutách co jsme si sedli pořád nikdo nepřicházel s jídelním lístkem, museli jsme si tedy pizzy objednat na baru
3. řekli nám, že budeme ale dlouho čekat, že před námi je 10 lidí
4. po 35 minutách jsem se již šli zeptat zda by to nemělo být a 2 minuty na to nám ji donesli, kdybych se nezeptali, možná čekáme dodnes
5. pizza byla studená, příliš tenká a chuťově to taky nebyla žádná pecka
Z restaurace jsem odcházeli naštvaní a přesvědčeni, že už jsem nikdy víckrát nepůjdeme.
Restaurace Onyx
-
před 13 lety
(IP: 89.103…)
Pro Petr-Na základě příspěvků které se o víkendu objevily v diskuzi jsem využil toho,že při rozmněňování stravenek mám po cestě pizzeri Coloseum a navštívil ji.Pohovořil jsem s místním kuchařem a nahlédl do jídelního lístku.Zjistil jsem, že nás srovnáváte se specializovanou pizzerií, kde pizza stojí průměrně 150kč.Naše pizza stojí před slevou 90kč což je zhruba polovina ceny.při stejném rozměru pizzi (33cm).Je jasné, že při takovéto ceně si mohou dovolit použít kvalitnější suroviny(třeba mozzarelu místo eidamu), nepředpokládám, že pokud platíte polovinu ceny očekáváte stejné suroviny.My navíc nikoho neobelháváme a suroviny, které budou použity uvádíme v nabídce.Zároveň umožňujeme , aby si zákazník suroviny doobjednal, pokud si přeje pizzu bohatější.Kuchař z Colosea mi zároveň řekl, že pec na dřevo vyhořela, takže v současné chvíli používají na pečení stejnou technologii jako u nás.Pizzerie La Strada je cenově ještě o něco výš, takže mi připadá, že srovnáváte nesrovnatelné.Když si koupíte v akční nabídce auto Peugot 306 zřejmě pak nebudete do továrny volat stížnost, že Vás předjela Audi A4 a navíc lépe vypadala.Tím nechci říci, že chci, aby naši zákazníci rezignovali na kvalitu,chuť, nebo estetiku, jenom chci říci, že se chceme srovnávat s pizzeríí U Kalvodů, nebo pizzeríí U Honzy, ty totiž mají podobnou cenovou politiku jako my.
Resraurace Onyx
-
před 13 lety
(IP: 89.103…)
Pro Evu-Váš zážitek mě mrzí, podle Vašeho komentáře soudím, že jste naši restauraci navštívila v prosinci a obsluhoval Vás čísník ,o kterém již výše píše Mauky.Problém byl již na základě stížností v předcházející diskuzi vyřešen.Bohužel (nebo bohudík?)zrovna běhěm prosince využilo svůj kupón nejvíce lidí, takže následky jeho chování jsou dalekosáhlé.Jinak rezervace přes e-mail neumožňujeme, takže se nezlobte, že na ni nebyla reakce.To ale uvádíme při slevových akcích, že rezervace je možná pouze na tel.č 545212353.To že pro Vás místo přesto nebylo je samozřejmě naše chyba, ale jak už jsem uvedl, prosinec byl v tomhle hodně specifický, protože spoustě kupónů končila platnost a mnoho lidí chodilo bez rezervací aby stihly slevu využít(někteří tvrdily, že rezerveci mají, i když neměli),takže spíše, než , že by Vaši rezervaci někdo zapoměl zapsat, se stalo to, že Vaše místa obsadil čísník jinými lidmi a doufal, že se místo do Vašeho příchodu uvolní u jiného stolu.Tento problém, který nastal právě v prosinci z důvodu neuváženého spuštění jiných slevových akcí před ukončením těch předcházejících beru samozřejmě na sebe a nyní již si při plánování slevových akcí počínám obezřetněji.Dlouhá čekací doba 35min má stejného jmenovatele a kromě výše uvedeného lepšího plánování, byla na přelomu roku zrekonstruována kuchyně a zdvojnásobena její výdejní kapacita, stejně tak byl posílen personál a v jednom případě i vyměněn.Doufám, že tyto opatření zajistí, aby se Vámi uváděná situace již neopakovala.
Kleinova
-
před 13 lety
(IP: 78.102…)
Dobry den, byla jsem dne 29.1.2012 v Onyxu na pizze.Jelikoz jsem jiz drive uz pred 2 lety tento podnik navstivila, vcerejsi zazitek mi zkazil veskere iluze o tomto podniku.v prvni rade je zarazejici arogantni jednani afroceskeho cisnika, ktery se nejenom choval povysene k nam....Dale nastinim celou situaci:Prisli jsme ve dvou na pizzu. Objednali si ji v 17.15hod.Cisnik se vratil a rekl, ze to bude dele trvat, protoze kuchar ma v kuchyni jeste jeden bon.Byla to objednavka od dvou hostu, kteri sedeli v lokale a prisli pred nami, jinak byl lokal prazdny.Zeptata jsem se, jak dlouho znamena "chvili trvat".Bylo mi receno, ze 10 - 15 minut.Cisnik odesel od stolu v 17.20hod.Pizzu jsme dostali v 18.04hod.Neni normalni, cekat na pizzu pres 40minut.Zadna omluva od cisnika, nic, co by nasvedcovalo nejakemu vstricnemu jednani.Kdyz jsem se ho zeptala, jestli je normalni, misto 15min dostat jidlo za 40minut, rekl jenom, ze nam to rikal, ze to bude trvat a navic ze jim odesla kucharka....Navic pizza byla vysusena placka, ktera, opravdu se neda s klasickym pizzovym testem srovnat....
Otresne....
Dale mam vyhrady k tocenemu pivu. Jelikoz jsem se nejakou dobu pohybovala take v gastronomii /pizzerii taktez/, mohu s klidem rict, ze by pipa a cele vycepni zarizeni potrerbovalo servisovat, nebot pivo zapachalo.
Dale by bylo potreba nechat vycistit jiz znacne ohmatane a unavene polstrovani na tech modrych zidlich.
Zaverem radeji nebu psat na videnou nebo na shledanou, nebot zde me jiz opravdu neuvidite.Kleinova
Retaurace Onyx
-
před 13 lety
(IP: 89.103…)
Vážená paní Kleinová, situace o které píšete, tak u té jsem byl osobně přítomen a napíšu tedy svůj pohled.Celý pátek a víkend jsem byl osobně přítomen v kuchyni, protože na základě určitých příspěvků byla ukončena spolupráce s kuchařkou a v kuchyni byl nový pracovník.Dohlížel jsem na něj a zároveň sledoval, jestli negativní kritika na těchto stránkách má opodstatnění a do jaké míry.Byla neděle a po pátku a sobotě jsem se rozhodl,že je nejvyšší čas spustit automatické čištění pecí.V období od 17.00-18.30 nebyla žádná rezervace, takže se jevilo, že je vhodný čas.Krátce po spuštění programů přišla objednávka na pizzu.Dotazoval jsem číšníka jak je možné, že je zde objednávka na pizzu, když podle knihy tady teď měla být mezera.Řekl mi , že zákazníci přišli bez rezervace a co má teda dělat.Oznámil jsem mu, že pokud se zákazníci smíří s delší čekací dobou nevidím v jejich příchodu bez rezervace problém.Řekl jsem mu, že mašiny se budou čistit ještě minimálně 15 minut a pak se budou nahřívat, takže o to se doba přípravy prodlouží.Nebyl jsem u Vašeho stolu, takže nevím jakým způsobem Vám celou věc tlumočil,ale jsemsi jistý,že Vás upozornil na delší čekací dobu z důvodu, že přicházíte bez rezervace a né, že je v kuchyni jeden bon.Vaši pizzu jsem mazal česnekovým pestem a když vrátily prázdné talíře zeptal jsem se, jestli byly zákazníci s jídlem spokojeni.Řekl mi že s jídlem jste spokojeni byly,ale nelíbila se Vám čekací doba.Zeptal jsem se ho jestli Vám o delší čekací době říkal a on říkal,že ano.Nevím jestli mi ohledně Vaší pochvaly lhal a nevím nakolik se mu podařilo s Vámi vykomunikovat důvod čekací doby v každém případědoufám, že Vaše stížnost není motivována jeho kubánským původem, jelikož vzhledem,že jste již třetí stížnost během dvou měsíců na jeho chování a nereagoval tak na finanční postih z prosince bude přistoupeno k ukončení spolupráce,stejně jako v případě kuchařky.K pivu-pokud jste se v oboru pohybovala, tak určitě víte, že Plzeňské pivovary nedodají pivo, pokud zároveň neodebíráte služby jejich sanitačního technika.Navíc jsem špatně odhadl zásoby piva na víkend a musel jsem v neděli do Makra a tam sud Gambrinusu mimořádně dokoupit, takže pivo, které jste pila bylo naraženo 11.05 v neděli.Je mi ale jasné, že pokud už Vás dostane číšník do špatné nálady, tak člověku už připadá špatné úplně všechno.
Šaman
-
před 13 lety
(IP: 83.240…)
"Čeká vás křupavé těsto, lahodná chuť a roztékající se sýr jako v pravé italské pizzerii" To je věta, kterou máte v úvodu Vaší slevové akce!!! Dle reakcí restaurace by tam mělo být spíš "nečekejte Audi, my umíme jen Peugeoty!!! Čily nedostanete výbornou pizzu jako v právé italské pizzerii, ale parodii z levnějších českých ingrediencí, sušeného koření a ve standartní 33cm velikosti, víc od nás za ty prachy nečekejte. Znám však i případy kdy Peugeot na plné čáře vydrtí Audi a to ve stejné cenové kategorii jakou má nastavenou Onyx. La Strada je Vaše modla.
Co se interiéru, vzhledu a čistoty týče, u nás na firmě říkáme Onyxu "katakombycký socialismus". V podzemních prostorách je vybavení srovnatelné se socialistickým hotelem III.cenové, stejně tak i toalety a čistota posezení. Co čekáte, když v poledne sedí na polstrovaných lavicích mechanici z blízkého servisu Hyundai a další pracanti ve špinavých pracovních oděvech?!?!?! Kam zmizely "podprdelníky"?
A rezervace a emailová komunikace s restaurací? Na to rovnou zapomeňte, tady opět krok zpět do tvrdého socialismu, stačí si prohlédnout webové stránky restaurace.
Restaurace Onyx
-
před 13 lety
(IP: 89.103…)
Pro Šamana alias Onyxáka- Děkuji Vám za změnu nicku, takhle mi Vaše neustálé pomlouvání a kritizování naší restaurace při všech slevových akcích tolik nevadí.Vždyť mi už jsme za tu dobu skoro rodina.Máte můj obdiv,já bych asi nedokázal věnovat tolik času rozpoutáváním negativních kampaní proti restauraci kam už nechodím.Akorát to Vašemu předešlému úsměvnému zamyšlení o mafiích snažících se přes slevové portály zlikvidovat Onyx dodává poměrně zajímavý význam.Vždyt´ Vy jste schopný vyhledat, zkritizovat, a každých 8hodin kontrolovat co je nového v diskuzi a zajistit, aby žádný pozitivní komentář nezůstal bez Vaší odezvy.Navíc píšete stále ty stejné věci a v minulé diskuzi jste i zaměnil fakta a tvrdil jste nepřesnosti.Vaše chování vykazuje některé známky "krevní msty" pokud použiji Vaši mafiánskou terminologii.Jinak ta věta o Peugotech- my umíme i Audi, ale prodáváme Peugoty , protože je lidi chtějí a trh je v tomto výborný regulátor, protože přežije pouze ten kdo nabízí o co je zájem.Protože mě jakákoliv kritika přivede k pochybnostem o správnosti mého počínání, tak jsem kromě dnešní návštěvy Colosea, také požádal Vykupto o zaslání hodnocení od zákazníků z předešlých akcí.Přišlo mi v excelové tabulce a hodnotí se akce v rozmezí 1-10 bodů.Divil by jste se ,ale hodnocení bylo nadprůměrné a raději Vám nebudu psát kolik máme 10 , protože by Vám to asi neudělalo radost.Je teda pravda, že hodnocení akce na tatarák bylo lepší, než na pizzu, ale předpokládám, že po zavedení plátků a změnách v kuchyni posuneme v téhle akci hodnocení ještě výše.Je mi jasné, že od Vás mohu očekávat odpověď.Pokud ne, těším se na shledanou v další diskuzi.
Šaman
-
před 13 lety
(IP: 83.240…)
Nick jsem změnil na Váš popud z předchozích woucherových akcí, kdy jste pane Nováčku namítal, jak si kritik Vaší restaurace vůbec může takový nick zvolit.Nic jiného v tom nehledejte, ostatně máme tu IP adresy. Kdyby jste se ale aspoň trochu nad kritikou zamyslel a pokusil se sjednat nápravu, možná bych se nemusel stále opakovat. Ve Vaší restauraci jsem byl, pizzu ochutnal a ohodnotil, stejně tak i prostředí restaurace a obsluhu. U jedné z prvních kritik jste dokonce i uznal některé mé námitky a slíbil nápravu. Zůstalo bohužel jen u slibů a kromě lampiček na stolech a čajových svíčkách na schodech se nic nezměnilo. To Vám opravdu nevadí Vaše mizerné webovky, špinavé a v 21.století naprosto nevyhovující toalety, o polstrování sedaček nemluvě a další a další nejenom mnou popsané nedostatky? Jenom v této akci máte kritiků hned několik, omluva nebo vysvětlení opět jen k některým nedostatkům, jinak stále dokola se omílající výmluvy. Restaurace získá jméno svými kvalitami, nikoli sliby. Ale máte pravdu, to už bych se opakoval. X lidí Vám napíše, že používáte na pizzu sušené koření v nemalém množství, které úplně přebije chuť pizzi a stejně ho tam flákáte vesele dál. Víte co udělá za parádu takový lístek čerstvé bazalky? Ale škoda slov.....
Geck
-
před 13 lety
(IP: 85.93…)
Do ONYXu chodim uz nejaky ten "patek". Muzu tedy porovnat posledni zmeny, ktere za noveho vedeni a zamestnancu probehly. Rozhodne bych nerekl a nenapsal o spatnem, laickem ci bezcharekternim pristupu k hostum restaurace. Kvalita jidla se rapidne zlepsila a odvaha investovat do noveho kuchynskeho zarizeni je zcela chvalihodna, spolu s nabidkou o rozsireni sortimentu jako je dobre pripravena italska pizza. Podobnou restauraci v okoli jen tezce budete hledat. Drzim palce a navidenou.
Kleinova
-
před 13 lety
(IP: 178.191…)
Dobry den, ohrazuji se k napsanym radkum.Volala jsem telefonicky do Onyxu kvuli rezervaci, mluvila s cisnikem a ptala se ho, jestli je nutna.Nevedela jsem jeste, jestli prijdeme pred patou nebo po pate hodine....rekl mi, tedy " tak prijdte"..jeste jsem se ho ptala, zda potrebuje dopredu cislo woucheru, rikal, ze ne...
Co se tykalo komunikace s cisnikem, tak opravdu po prevzeti nasi objednavky prisel a rekl, ze to bude "trochu trvat" a potvrdil mi to co jsem jiz psala, ze jde o zdrzeni 10-15 minut.
Vzhledemk tomu, ze testo na pizzu se nedela jednotlive na objednavku, ale musi kynout a uzrat a je tedy uz predchystane v chladnicce, tak vyroba pizzy trva do 5minut.Mysleno 1 az 1,5 minuty trva kuchari vzit testo z chladnice, vytocit pizzu, oblozit danymi ingrediencemi (syr, sunka apod), dale se pri 320stupnich pece 3minuty......Priprava pizzy Frutti di Mare trva samozrejme dele, nebot se morske plody musi orestovat na panvi, ale tu stejne nenabizite....
K puvodu cisnika nemam namitek, ba naopak, ze svych cest po africe jsem byla vzdy velmi prekvapena srdecnym chovanim obsluhy i treba v zapadlych hospodach Simienskych hor....
Je mi jedno, kdo me obsluhuje, ale je normalni se pri odklizeni taliru zeptat, zda-li chutnalo nebo ne....Tento mlady muz se ma jeste jako cisnik dost co ucit ze slusneho chovani.....Protoze kdyz prisli 3 kluci (asi 17-18) let, kteri si jeste nesedli a on zahlasi:" tak co to bude hosi,..? Kofolu nemame.." je logicke, ze ani nedosedli a odesli....
Co vic psat? ..Prohlidnete si pozitivni i negativni nazory a zamysylet se nad tim....
pekny vecer.Kleinova
Restaurace Onyx
-
před 13 lety
(IP: 89.103…)
Pro Šaman- Vaši změnu nicku jsem také s povděkěm kvitoval.Nepoznal jsem Vás ovšem podle IP adresy, protože z minulé akce u Vykupta Vás smazaly(s tím nemám nic společného, ani s tím nesouhlasím) a u Slevy jak Brno a Dej si to, se k diskuzi po ukončení akce nelze dostat.Takže Vás jsem si dovolil identifikovat spíše na základě určitého nezaměnitelného stylu psaní a byl to tak trochu výstřel od boku.Ovšem k otázce IP adres zde mám několik zajímavých postřehů.Netýká se Vás, ale společně s Vámi pak vytváří negativní dojem o restauraci a rozhodně negativnější než by si zasloužila.Vzhledem k tomu, že o Vás předpokládám, že oblast okolo Staré osady je Vám známá a jste vnímavý k okolním dějům,budete vědět o čem mluvím.Existuje podnik, stojící přímo na Staré osadě, který se specializuje na stejný výrobek, jako nabízíme ve slevové akci.Naše předcházející akce a vůbec nově zvolená orientace na pizzu, by tomuto podniku mohla být trnem v oku, zvlášť když na základě informací zákazníků, kterí přešli k nám, vím, že se kvalita jejich produktu ve srovnání s dřívejškem zhoršila a cena je vyšší než u nás při stejném rozměru.V posledních dnech se pokoušeli tomuto bránit akcí 2+1 zdarma, ode dneška dokonce šnížením ceny na 90Kč a tím pádem srovnáním se na naši cenovou úroveň.A nyní to nejzajímavější z jejich IP adresy(a to mohu prokázat) přišla jak v minulé, tak v současné diskuzi ta nejhorší kritika.Pokud připustíme, že stejně jako já mají i připojení z domu, máme tu dvě IP adresy ze kterých přichází negativní reakce, které ovšem nevypovídají o realitě.Můžeme dokonce zajít dál a spekulovat o možnosti,že zapojí své zaměstnance , nebo pouze přátele, ovšem to už jsou pouze spekulace, takže jako realitu beru pouze tu jednu ověřenou IP adresu.Možná Vám to bude připadat nevěrohodné, ale při české vynalézavosti je to nejlevnější a poměrně účinný způsob konkurenčního boje.Navíc se v diskuzích objevují i negativní reakce osob,kteří nabyli svůj negativní dojem, ještě za minulého vedení viz. Petr v minulé diskuzi, který o nás tvrdil, že u nás byl zaměstnán, přestože jsem nikdy takového člověka nezaměstnával.A pak jsou tu lidé, kteří se třeba účastnily akce před třičtvrtě rokem, kdy ještě v restauraci nebyla zřízena nekuřácká část a stěžují si stále dokola i ve chvíli, kdy je problém zřízením nekuřácké části vyřešen.(v tomto jsme dokonce v Židenicích první, kdo většinu kapacity restaurace věnoval celodenně nekuřákům).Pokud ovšem srovnáte IP adresy spokojených lidí, žádná se neopakuje, kromě spokojeného zákazníka, který v minulé diskuzi přispíval pod nickem Jana(tímto ji také za pozitivní komentáře děkuji).Možná je moji velkou chybou že s PR pomoci svých přátel neorganizuji, abych zlepšil pohled na restauraci, ale přišlo mi to pod mojí úroveň, stejně jako posílání anonymů na Čoi, nebo Živnostenský úřad a hygienu( i tyto levné zbraně jsem za tu dobu co jsem v oboru pocítil) a zároveň věřím v přirozenou inteligenci ostatních lidí.Nechci tím říct, že si o všech negativních příspěvcích myslím, to co píši výše, na ty pak reaguji a snažím se sjednat nápravu.Odchod kuchařky je právě důsledkem akce sušné koření ve velkém množtví, protože já sám produkty naši kuchyně konzumuji a tenhle problém jsem někdy kolem 10.ledna zachytil.Nebo reakce na naši minulou diskuzi se záchody.Najmul jsem paní na úklid, která má čistě tuto záležitost na starosti a po Vašem postřehu, že odpoledne může být vše jinak než ráno, kdy stav kontroluji, se úklid dělá dvakrát denně a dvakrát denně se doplňuje papír a ručníky.Díky tomu jsme i zjistily, že dva balíky pap.ručníků můžou zmizet za hodinu a vzhledem k tomu, že se záchody nacházejí na jiném podlaží než restaurace lákají takto i různé osoby z ulice,což čistotě moc neprospívá, proto se začali zamykat a klíče jsou přístupné na baru.Také mám příslib majitele, že záchody bude rekonstruovat včetně dveří atd.Na základě stížností na obsluhu, byl udělěn v prosinci finanční postih a vzhledem, že to nemělo efekt, tak dnes večer mám s číšníkem pohovor, kde dohodneme způsob ukončení spolupráce.A od pátku už jsou na pizzi plátky místo nudliček(tohle byla moje chyba,protože i když mi to kuchař říkal trval jsem na nudličkách z výše uvedených důvodů, ale když jsem viděl pizzu s plátky, tak při užití stejného množství to vypadá o mnoho lépe).Takže s Vámi nesouhlasím, že není žádný progres.Kritiku opravdu řeším a spolupracuji v tomto i se servery u kterých akce běží, takže třeba vím,že paní Eva Bejšovcová na hodnocení u Vykupto píše stejné věci jako zde a dostali jsme hodnocení 1 to znamená to nejnižší.Takže vím, že není nastrčená a její výtka je mým velkým problémem.Když ovšem sečtu všechna hodnocení a podělím počtem hodnotících osob vychází 6.1, takže doufám, že její dojem byl výsledkem shody několika nepříznivých okolností a je zastoupen mezi ostatními dojmy pouze malým procentem.Jinak ještě k Vašemu hodnocení interiéru, restauraci jsem přebíral před 14měsíci s dluhy , které nasekal předcházející majitel a poloviční denní tržbou, než má dnes(nezapočítávám slevové kupóny),dluhy jsou zaplacené a navíc je zrekonstruovaná kuchyně a to tak, že si odvážím tvrdit,že v oblasti nemá technologickou konkurenci(vaříme např. úplně bez oleje, kromě smažených příloh).Kuchyni jsem dal před placem přednost, protože si myslím, že kuchyně je srdcem každé restaurace a pokud chcete sehnat kvalitního kuchaře musíte mít kvalitní podmínky.Na to abych zaplatil dluhy po minulém vedení,zrekonstruoval kuchyń a zároveň plac prostě nebyly peníze.Jsem totiž obyčejný živnostník, který provozuje restauraci s přítelkyní(to je ta servírka co ji v diskuzi všichni chválí) a jejím bratrem(ten odjel v listopadu do ciziny a místo něj jsme vzali čísníka,kterého tady kritizují,naštěstí se bratr v únoru vrací) a né milionář se třemi miliony v hotovosti.Navíc pokud bych byl milionář, zřejmě bych otevřel restauraci jako je La Strada a dělal pizzu za 200,- , ale úplně nejspíš bych se s takovým kapitálem pustil do ůplně jiného oboru.Přesto si myslím, že interiér Onyxu je vzhledem k oblasti ve které se nachází na slušné úrovni s dobře řešenou vzduchotechnikou, což se o konkurenci říct nedá.Nazýváte ten styl katakombycký socialismus a co konkurence, to je teda "sítismus a falešnotrámismus devadesátých let kombinovaný s restauračním neoriginálním stejnismem"?Koukám, že jsem se pěkně rozepsal i toto je však důkaz, že přes to, že mi dosud není jasná, Vaše motivace, k takto aktivní činnosti v diskuzích,nejsou mi Vaše názory jedno a ani ostatních kritiků a trávím nad nimi mnoho času a vážím si jich a respektuji.S pozdravem Nováček
Šaman
-
před 13 lety
(IP: 83.240…)
Restaurace Onyx patřila mezi mé oblíbené restaurace, byl jsem jedním z prvních zákazníků, když se před léty otvírala. Nechci se mýlit, ale myslím že i Vy s přítelkyní jste toho tehdy byli také součástí. Změnou majitelů a postupným zhoršováním služeb, kvality jídel a celkového způsobu provozování restaurace se však z mé oblíbené hospůdky stala pomalu, ale jistě, zahulená nalejvárna, do které jsem přestal s dalšími kolegy chodit, přestože je kousek od mého zaměstnání. Tady nejspíš vznikla má prvotní naštvanost na podnik. Do Vás jsem vkládal naději, že opět Onyx vzkřísíte z mrtvých a vrátíte restauraci dobré jméno. Prvotní výtvory kuchařky (jejiž kulinářské výtvory jsem několikrát kritizoval v předchozích akcích) tomu ale nenasvědčovaly, polední menu i woucherová jídla mě nepřesvědčila. Dnes píšete, že ona kuchařka byla odejita - haleluja. Ještě se postarejte o aktuální nabídku poledního menu (také Váš slib z předchozí akce) a máte našlápnuto na navrácení odejivších zákazníků. Okolní restaurace mě nezajímají, popravdě ani nemám přehled co a jak vaří, co jsem přestal s několika kolegy chodit do Onyxu, necháváme si jídlo vozit. Takže jestli je mezi kritiky i konkurence, rozhodně nejsem z jejich řad. Mám zájem o chutné, kvalitní jídlo z čerstvých surovin a pokud tak začne Onyx opet vařit moc rádi se k Vám vrátíme. Koupil jsem si opět voucher na pizzu a po třetí vyzkouším jaká bude, počítejte ale s tím, že v další akci Šaman-Onyxák nebude šetřit kritikou, ale ani chválou v případě zlepšení. Mimochodem, gratuluji k přítelkyni, je to dobrá duše Vaší restaurace a už jen kvůli ní doufám ve zlepšení.
František
-
před 13 lety
(IP: 95.129…)
Pizza byla v pořádku, obsluha rychlá a příjemná a skvěle natočené pivo. Určitě se zase vrátíme.
Pepe
-
před 13 lety
(IP: 83.240…)
Ja byl na teto pizze uz asi trikrat, tudiz spokojenost. Je pravda, ze lze v Brne nalezt i lepsi pizza, ale jak uz se pise vyse, v dane cenove kategorii jen stezi neco lepsiho najdete. Cisnika mi je lito, mne a pratelum prisel v pohode a na cem jsem se s nim domluvil, to splnil. Co bych vytknul je temer neustala nepritomnost kofoly, i kdyz je v napojovem listku. Panu majiteli (nebo provoznimu) preji hodne trpelivost pri zlepsovani restaurace a jsem rad za nekurackou cast.