Platnost
Vykupónu
je
12. 2.–30. 6. 2013
Jediný hotel široko daleko na úžasném místě!
►Z hotelu budete obdivovat majestátní vrcholky Vysokých Tater
Jedinečný hotel má ideální polohu uprostřed Tater!
Horský hotel Kriváň** je zasazený v tichém prostředí panenské přírody jihozápadních Vysokých Tater. Představuje ideální výchozí bod pro výlety po hřebech hor i lyžování v oblíbených ski areálech. Hned za hotelem naleznete lyžařský svah, velká střediska jsou vzdálena do 15 km. Po celém dni pak spočinete ve vyhřívaném bazénu, v sauně nebo na masáži!
Hotel Kriváň**
Podbanské 1336,
032 42 Pribylina
Tel. +421 524 490 143,
+421 524 490 144,
+421 911 241 016
recepcia/krivantatry/sk
Čeká na vás bazén s protiproudem a výtečná kuchyně
V hotelovém relax centru naleznete bazén s protiproudem, finskou a parní saunu, fitness centrum a zajdete si na masáže a zábaly. V přízemí hotelu se nachází restaurace se slovenskou i mezinárodní kuchyní.
Za příplatek si můžete doobjednat rodinný pokoj
- Vykupón nelze využít v termínu 29.–31. 3. 2013
- Příplatek za rodinný pokoj 7 €/noc
- Děti do 4 let zdarma (bez nároku na lůžko a stravu)
- 1. dítě do 15 let zdarma (na přistýlce nebo v rodinném pokoji, příplatek za večeři 5 €)
- Další dítě do 15 let na přistýlce 10 €/noc, na pevném lůžku 15 €/noc
- Hotelové parkoviště 2,50 €/den
- Domácí mazlíčci 8,50 €/den
- Cena nezahrnuje místní poplatek 0,40 €/os./noc
- WiFi jen na recepci a za příplatek 2 €/hod.
- Otevírací doba Relaxcentra: Po–Ne 7.00–10.00 (bazén a procedury) a 15.00–21.00 (bazén, procedury a sauny)
- Check-in od 14.00, check-out do 10.00
►Denní vstup do bazénu máte v ceně
►Hotelové pokoje jsou standardně vybaveny
►Jako doma!
►Hotel Kriváň leží na unikátním místě v Tatrách
►Otevírací doba Relax centra je Po–Ne 7:00–10:00 a 15:00–21:00
►Na hotelu se nebudete nudit!
►Sauna po celodenní lyžovačce přijde vhod
►Pro sportovce je tu aktivní odpočinek v posilovně
►Varianta s All Inclusive stojí za to!
2 noci pro dva s polopenzí za 2 049 Kč
3 noci pro dva s polopenzí za 2 985 Kč
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji s koupelnou, WC a TV
- Snídaně a večeře formou bufetových stolů
- Denně vstup do vnitřního bazénu během provozních hodin Relaxcentra
- Denně vstup do sauny na 50 minut
2 noci pro dva s All Inclusive za 3 615 Kč
3 noci pro dva s All Inclusive za 5 199 Kč
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji s koupelnou, WC a TV
- Snídaně a večeře formou bufetových stolů
- Oběd, dopolední občerstvení a odpolední snack
- Neomezená konzumace v Lobby baru od 10.00 do 22.00 (káva, čaj, minerálka a nealko, sudové víno, čepované pivo, vybraný alkohol: vodka, borovička, slivovice)
- Denně vstup do vnitřního bazénu během provozních hodin Relaxcentra
- Denně vstup do sauny na 50 minut
- 30minutová masáž a 30minutový zábal pro oba
Navštivte Vysoké Tatry – ráj všech turistů
Hotel stojí v 950 metrech nad mořem a představuje ideální místo pro zimní sporty a skvělý výchozí bod pro pěší tůry. V blízkosti se nachází 4 vleky, v okolí sjedete kopce v areálech Donovaly, Liptovská Kokava, Štrbské Pleso, Javorovica a Jasná. Běžkaři zde najdou skutečný ráj na zemi, stejně jako milovníci aquaparku. V létě vyrazte na Lomnický štít nebo na tůru kolem Štrbského Plesa!
Martina Wenglorzova
-
před 12 lety
(IP: 217.170…)
Dobrý den, jaká je cena v případě, že bzch měla zájem o pobyt all inclusive 2 dospělí a 2 děti ve věku 3 a 14 let? Děkuji
Martina Wenglorzova
-
před 12 lety
(IP: 217.170…)
Dobrý den, jaká je cena v případě, že bzch měla zájem o pobyt all inclusive 2 dospělí a 2 děti ve věku 3 a 14 let? Děkuji
Lucie Sedláčková
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Martino, zakupte 1 Vykupón pro 2 osoby. Cena je uvedena v nabídce "Koupit". Děti do 4 let a 1. dítě do 15 let mají ubytování zdarma. Pěkný den.
Jana Kylichová
-
před 12 lety
(IP: 37.188…)
Dobry den, je moznost, aby jela jen jedna osoba a tim se napr. prodlouzila delka pobytu za druhou osobu?dekuji za odpoved
Lucie Sedláčková
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Jano, ano, i tato varianta je možná. Pěkný den.
Radek
-
před 12 lety
(IP: 88.102…)
Dobrý den, jaká je cena za dítě starší 15-ti let? Děkuji za odpověď.
Lucie Sedláčková
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Radku, osoby starší 15 let, hradí na místě polovinu ceny Vykupónu. Pěkný den.
Jarda
-
před 12 lety
(IP: 217.117…)
Dobrý den,
prosím o informaci o ceně za stravu pro dítě mladší 15-ti let v případě,že mi si objednáme All Inclusive. Děkuji
Darina Šindelářová
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Jardo, doplatek by měl být 5 Euro/dítě/noc. Podrobnosti Vám poskytne hotel Kriváň** na e-mailu recepcia@krivantatry.sk. Pěkný den
Partner - MM CLASS
-
před 12 lety
(IP: 195.168…)
Dobrý deň, pri pobyte all inclusive je príplatok za dieťa do 15 rokov na prístelke 10 Euro/dieťa/noc a na pevnom lôžku je to 15 Euro/dieťa/noc.
S pozdravom Hotel Kriváň
Miroslav Rybar
-
před 12 lety
(IP: 176.97…)
Dobrý den, mám koupený pobyt all inclusive chci se zeptat, zda je možno využívat v rámci kuponu i vířivku. děkuji za odpověď
Denisa Bagárová
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý večer Miroslave, ano, můžete využívat vířivku v rámci Vykupónu.
David Daněk
-
před 12 lety
(IP: 89.235…)
Rád bych upozornil všechny zájemce o dovolenou v tomto hotelu.Včera jse ukončil svůj pobyt a byl jsem velice NESPOKOJEN ubytování nesouhlasí s fotkami, na přistýlce nelze spát (rozlámaná sedačka).Jídlo je katastrofa večeře zapáchající a jeden den jsme vúbec nedostali snídani !!! Vřele NEDOPORUČUJI
Darina Šindelářová
-
před 12 lety
(IP: 94.112…)
Dobrý den Davide, zde Vám přikládáme vyjádření přímo z hotelu Kriváň: Dobrý deň p. Daněk. Je nám ľúto, že sa Vám pobyt u nás nepáčil. Čo sa týka prístelku, tak veríme ak by ste ohlásil na recepcii počas svojho pobytu, že je poškodený, tak by sme Vám ho vymenili, alebo ponúkli novú izbu. Je ťažšie riešiť reklamáciu po skončení pobytu ako počas. Na našej web-stránke je tiež uvedené, že väčšina dvojlôžkových izieb je s oddelenými lôžkami a nie s manželským lôžkom. Vieme, že náš hotel je staršieho dáta vzniku, ale dbáme predovšetkým na hygienu a stravovanie. Tak isto nik z ubytovaných hostí (bolo ich viac ako 70) sa nesťažoval, že večera zapácha a stále je výber z viac teplých jedál, nie len z jedného. Ohľadom tých posledných raňajok u nás, Vám bola poskytnutá kompenzácia zo strany prevádzkara, a to aj napriek tomu že ste prišiel na raňajky neskôr a naše bufetové stoly sa dopĺňajú priebežne a je nám ľúto že práve keď ste prišli na raňajky tak tam nebol výber zo všetkých jedál. V najbližších dňoch od nás dostanete upravenú faktúru, ktorá bude znížená o 20 € ako kompenzácia za posledné raňajky. S pozdravom hotel Kriváň.
David Daněk
-
před 12 lety
(IP: 90.176…)
Rád bych uvedl na pravou míru Vaše informace obědnal jsem si pobyt pro pět lidí na pokoji byla příprava jen pro čtyři ihned jsem to nahlásil na recepci a tam mi sdělili že dnes už tam není nikdo ,kdo by to vyřešil ,že musím počkat až do druhého dne a pak jsem dostal nový pokoj s tou strašnou přistýlkou,ale neměl jsem dál chuť to řešit.Co se týký jídla je pravda že bylo více druhů tak jse si vybrali vždy něco a pak jsme jeli na večeři jinam.A snídaně v pátek ? Není pravda že jsme přišli na snídani pozdě.Byli jsem tam stejně jako těch zmíněných 70 hostů v 8 hodin a nebylo tam nic (čaj, káva, pití, vůbec žádné jídlo jen rozpečené staré rohlíky a nespokojení hosté) .Sám jsem informoval recepci a poté jsem byl nucenasi po třiceti minutách jít vše řešit i do kuchyně.Přístup "prvádzkára " byl neprofesionální (sdělil mi že připravují vajíčka a o ostaním neměl vůbec přehled v jídelně se neukázal ),takévého člověka bych ve svém zařízení okamžitě propustil asi neslyšel stížnosti ostatních naštvaných hostů (slova "ještě že jedeme domů,to snad není možné,dělají si z nás srandu atd.).Co se týká kompenzací až na moji několikerou urgenci jsem se dohodl na recepci na slevu,uvádím že nás nesnídalo celkem 5 a cenu za snídaně máte 6,- Eur což dělá 30,-Eur počkám si na fakturu jaké budou kompenzace za přistýlku špatný pokoj a snídani a pak uvidím. Stále Vás jako hotel nikomu neporučuji,ale ať si každý udělá názor sám a nebo čte komentáře ostatních např. pan Rybár.S pozdravem David Daněk
Darina Šindelářová
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Davide, Vaši reakci jsme předali dodavateli, aby Vám mohl poskytnout vyjádření. Pěkný den
Miroslav Rybar
-
před 12 lety
(IP: 176.97…)
Dobrý den , chtěli bychom se zeptat proč byl náš příspěvěk typu podobného varování ostatním smazán ?
Miroslav Rybar
-
před 12 lety
(IP: 176.97…)
Omlouvám se , nebyl smazán už jej vidíme níže.
Darina Šindelářová
-
před 12 lety
(IP: 94.112…)
Dobrý den Miroslave, Váš příspěvek nebyl z diskuze smazán. K Vašemu příspěvku se dodavatel vyjádří. Pěkný den
Monika Bůžková
-
před 12 lety
(IP: 178.72…)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda je volné místo v termínu od 18.2 do 24.2. 2013 a kolik by nás stál pobyt 2 dospělé osoby a 2 děti ve věku 9 a 13.let na 3 noci. Děkuji Monika
Monika Bůžková
-
před 12 lety
(IP: 178.72…)
Dobrý večer, ještě jsem nenapsala, že máme zájem o podbyt All Inclusive, děkuji Monika
Darina Šindelářová
-
před 12 lety
(IP: 94.112…)
Dobrý den Moniko, zakupte si tedy 1 Vykupón na 3 noci pro dva s All Inclusive za 5 199 Kč. Při pobytu All inclusive je příplatek za dítě do 15 let na přistýlce 10 Euro/dítě/noc a na pevném lůžku je to 15 Euro/dítě/noc. Další podrobnosti včetně informace o volném termínu Vám poskytne přímo hotel Kriváň na tel. 421-52-449 01 43, 44 nebo 0911 2. Pěkný den
Monika Bůžková
-
před 12 lety
(IP: 178.72…)
Dobrý den, ještě jsem se chtěla zeptat za jak dlouho by mi přišel vykupon když bych si jej zaplatila hned dnes převodem, jelikož k platbě kartou nemám důvěru. Potřebovala bych mít výkupón nejpozději v úterý doma, protože mi z hotelu Kriváň odpověděli že mají volný termín už v úterý do 22.2. děkuji Monika
Darina Šindelářová
-
před 12 lety
(IP: 94.112…)
Moniko, Vykupón Vám bude na e-mail doručen do 3 pracovních dnů od zaslání platby. Pěkný den
Monika Bůžková
-
před 12 lety
(IP: 178.72…)
dobrý den, mám prozbu nechtíc jsem při placení kartou objednala místo jednoho výkuponu tři, můžete mi tyto dva zrušit, číslo jednávek: 1341359486, 1341359426. Nevím proč, ale platba kartou mi nejde, mám kartu MasterCard
Darina Šindelářová
-
před 12 lety
(IP: 94.112…)
Moniko, objednávky č. 1341359486, 1341359426 byly zrušeny. Pokud nemáte na kartě nastaven limit či nedostatek financí, tak zkuste objednávku č. 1341357946 po přihlášení na Vykupto.cz zaplatit kartou znovu. Chyba totiž mohla nastat i na straně banky. Pěkný den
Monika Bůžková
-
před 12 lety
(IP: 178.72…)
Dobrý den, už jsem platbu provedla, vše proběhlo v pořádku, výkupón přišel ihned na elmail. Moc děkuj Monika
Miroslav Rybar
-
před 12 lety
(IP: 176.97…)
17.2 jsme se vrátili třídenního pobytu pro dva v tomto hotelu -all inclusive za 3615 Kč. Cena ani přístup personálu rozhodně neodpovídá nabízeným službám. Byly jsme ubytovaní v maličkém pokoji 2 postele oddělené pouze úzkou uličkou, katastrofální koupelna , staré vatované přikrývky,roztrhané ručníky ...Co se týče stravování all inclusive chci varovat ostatní , aby si je rozhodně nekupovali ,nestojí za to !!!!: nápoje -nealko pouze rozlévané-zvětralé a většinou teplé ze 2litrových láhví (mirinda, tonic , voda,cola).Pokud si chcete něco objednat nezbývá vám než jít k pultu požádat a čekat a čekat..,obsluha se tváří jako by vám dávala něco ze svého . Jídlo : po příjezdu cca 3 hod před večeří jsme si chtěli zaplatit nějaké jídlo , ale personál nás odkázal do jiného restauračního zařízení cca 500 m vzdáleného.Dopolední občerstvení a odpolední snack nám bohužel nikdo nedal.Jedinné co bylo opravdu v pořádku byla 30 minutová masáž , masér byl opravdu šikovný ,takže spokojenost s toto službou.
Darina Šindelářová
-
před 12 lety
(IP: 94.112…)
Dobrý den Miroslave, zde Vám přikládáme vyjádření z hotelu Kriváň: „Dobrý deň prajem pán Rybár, veľmi nás mrzí Vaša reakcia na naše služby. Najviac sa nás dotkli podané informácie, ktoré sa nezakladali na úplnej pravde. Na našu obhajobu môžeme napísať len to, že sa snažíme všetkým hosťom vychádzať v ústrety. V žiadnom prípade by sme si našich zákazníkov nedovolili poslať ku konkurencii. A čo sa týka výdaja dopoludňajšieho občerstvenia a poobedňajšieho snacku pre hosti s All inclussive, ešte nikdy sa nám na to nik nesťažoval. Možno by stačilo si to len jednoducho od čašníka vypýtať a určite by Vám priniesli to, na čo máte nárok. Dokonca hosťom ponúkame aj výber z viacerých variantov, či už majú chuť na slané alebo na sladké. Nápoje na all inclusive sú rozlievané, píše sa to aj v ponuke a máme aj chladené aj nechladené, nakoľko je zima a veľa hostí si pýta práve nechladené. Možno stačilo len povedať a Vaše problémy a sťažnosti by sme mohli vyriešiť hneď na mieste. Náš hotel je staršieho dáta, čo my už ovplyvniť nemôžeme. Čo však môžeme ovplyvniť je kvalita ponúkaných služieb, prístup k zákazníkom a dobrá strava. Veľmi nás preto mrzí očierňovanie nášho mena pri našej snahe zabezpečovať kvalitné služby.“ S úctou Jana Baňasová, hotel Kriváň.
Miroslav Rybar
-
před 12 lety
(IP: 176.97…)
Dobrý den , nejedná se nám ani tak moc o sdělení dodavatele jako o to , aby ,,nenaletěli,, další zákazníci.
Jarmila Ďurďová
-
před 12 lety
(IP: 178.20…)
Dobrý den,
zakoupila jsem 2 kupony pro 3-denní pobyt. Očekávám kamarády ze zahraničí a chtěla jsem jim ukázat lyžování v Tatrách. Na základě negativních rezerencí mám velké obavy z pobytu a chtěla bych tedy kupony stornovat, případně zaměnit za jiný pobyt. Prosím o radu, jak mám postupovat. děkuji. Jarmila Ďurďová
Denisa Bagárová
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Jarmilo, věříme, že naši zákazníci budou s pobytem v hotelu Kriváň** spokojeni. Minulá nabídka byla hodnocena 8 body z celkového počtu 10 bodů. Samozřejmě máte nárok na vrácení nevyužitého Vykupónu do 14 dnů od obdržení.
Monika Bůžková
-
před 12 lety
(IP: 178.72…)
Dobrý večer, v pátek jsme se vrátili z pobytu all inclusive a musím říct, že my jsme byli spokojeni. Rodinný pokoj prostorný, všude čisto a vše o co jsme si řekli jsme dostali, ve všem co jsme potřebovali nám bylo vyhověno, stačí se opravdu jen zeptat obsluhy nebo na recepci.
Partner - MM CLASS
-
před 12 lety
(IP: 195.168…)
Dobrý deň, sme radi, že sa Vám v našom hoteli páčilo abudeme radi ak si pobyt u nás zopakujete :)
Magda
-
před 12 lety
(IP: 178.20…)
Dobrý večer, i já jsem absolvovala pobyt v tomto hotelu, všem tento pobyt doporučuji ( také jsem měla před odjezdem obavu po přečtení diskuzních příspěvků výše), velmi ochotný personál - v recepci, v restauraci, u bazénku, pokoje sice malé, ale čisté , strava rozmanitá a hlavně chutná - v průběhu snídaně i večeře personál stále dopňoval aby byla nabídka kompletní, sjezdovka v blízkosti hotelu pro začínající lyžaře, tedy malé děti a skvělé výchozí místo pro vyjížďky do oblíbených velkých lyžařských středisek - Jasná, Štrbské.... A na zpáteční cestě doporučuji návštíviTATRALANDII!
Partner - MM CLASS
-
před 12 lety
(IP: 195.168…)
Dobrý deň Magda, ďakujeme za peknú recenziu a sme radi, že ste si pobyt u nás užila.