Platnost
Vykupónu
je
20. 8.–2. 11. 2013
Ubytování na Lipně pro pár i celou rodinu!
►Svezete se parníkem Adalbert Stifter...

Aktivní pobyt ve stylovém hotelu Kupec***
Tříhvězdičkový hotel Kupec leží přímo na břehu přehrady Lipno, v jedné z nejvyhledávanějších lokalit na jihu Čech. Architekturou věrohodně připomíná koncepci horského hotelu – naleznete zde dřevem provoněný interiér a útulné pokoje. Hned u hotelu se nachází cyklostezka – vynikající způsob, jak využít 40% slevu na půjčení kol a inline bruslí!
Hotel Kupec***
Frymburk 181
382 79 Frymburk
Před zakoupením Vykupónu je nutná rezervace termínu pobytu pouze na tel. 777 213 314, denně: 8.00–21.00. Předběžná rezervace platí dva dny, poté propadá.
Projedete se parníkem nebo se vydáte do korun stromů
V ceně máte plavbu parníkem po Lipně nebo vstup na oblíbenou Stezku korunami stromů v Active Park Lipno. Loď Adalbert Stifter na okruh Jih vyplouvá z Frymburku. Plavební řád naleznete zde. První stezka korunami stromů v České republice nabízí návštěvníkům jedinečnou kombinaci zážitků. Na stezce dlouhé 675 metrů naleznete kromě jedinečné vyhlídky ze 40 metrové věže i spoustu dobrodružných zážitků.
Každé odpoledne bufet s kávou, čokoládou a dezerty
Plně klimatizovaná, stylová restaurace a originální terasa jsou výborným doplňkem poskytovaných služeb. Místní kuchyně nezklame žádného gurmána ani sběratele gastronomických zážitků. Celkovou atmosféru restaurantu doprovází otevřený rožeň v pilotním prostoru, kde jsou připravovány pokrmy přímo před zraky návštěvníků. Od tří do pěti odpoledne zažijete také nefalšovanou jižanskou siestu s různými druhy kávových nápojů, čajem, čokoládou a dezerty!
►...nebo se projdete Stezkou v korunách stromů
►Vítejte v oblíbeném hotelu Kupec***
►Za příplatek můžete bydlet v romantickém apartmá
►Pokoje jsou útulně zařízené v rustikálním duchu
►Celý hotel je vystavěn v jednolitém originálním stylu
►V restauraci vychutnáte výtečné snídaně a večeře
►Hotel s parkováním zdarma stojí hned na břehu Lipna
►Lenošte, vyzkoušejte vodní sporty nebo zapůjčte kola
►Za příplatek 890 Kč/noc se ubytujete v pokoji Romantik s vířivkou
►Čeká vás romantika a naprostá pohoda
3 noci s polopenzí pro 2 osoby za 4 190 Kč
3 noci s polopenzí pro 4 osoby za 8 190 Kč
- Pobyt pro 2 osoby lze využít od 1. září do 2. listopadu
- Pobyt pro 4 osoby lze využít od 20. srpna do 2. listopadu
- Ubytování ve 2lůžkových (2 osoby) nebo 4lůžkových pokojích (4 osoby)
- Na pokoji vlastní koupelna, WC, LCD TV, WiFi
- Snídaně formou bufetu
- Večeře „a la carte“ v hotelové restauraci
- Láhev sektu
- Odpolední coffee break – samoobslužný bufet od 15.00–17.00: velký kávovar (automat) s možností přípravy káv: espresso, cappuccino, latte, macchiato, mokaccino, kaffee au lait. Pro děti studené a teplé mléko, čokoláda, kakao, čaj ovocný, zelený, černý, minerálka, ovocné šťávy, koláč nebo buchta
- Romantická perla Frymburku – cyklostezka přímo před hotelem
- V ceně vstup na Stezku korunami stromů nebo vyhlídková plavba lodí , okruh „Jih“, 1× Frymburk okruh pro 2 nebo 4 osoby (zvolíte při rezervaci pobytu)
- 40% sleva na zapůjčení kol a in-line bruslí
- Děti před dovršením 2 let zdarma (bez nároku na lůžko a stravu)
- Dítě 2–15 let za 490 Kč/noc s polopenzí a coffee break
- Dospělý na dalším lůžku za 650 Kč/noc s polopenzí a coffee break
- Příplatek za ubytování v pokoji Romantik s vířivkou a lahví sektu za 890 Kč/2osoby/noc
- Příplatek za čtyřlůžkový pokoj pro 2 osoby je 490 Kč/noc
- Úschovna kol a parkování u hotelu zdarma
- Domácí zvířata (malá plemena do 5 kg) za 250 Kč/noc
- Check-in od 15.00, check-out do 10.00
- Vykupón platí pro 2 nebo 4 osoby, pokud přijede jen 1 osoba, má v ceně na Vykupón 6 nocí (v jednolůžkovém pokoji)
- Poplatek za změnu/zrušení rezervace je 1 000 Kč
Jak uplatnit tuto slevu – čtěte pozorně
Po zaplacení obdržíte Vykupón, který uplatníte přes rezervační formulář
Před zakoupením Vykupónu je nutná rezervace termínu pobytu pouze na tel. 777 213 314, denně: 8.00–21.00. Předběžná rezervace platí dva dny, poté propadá.
1. Po obdržení Vykupónu (přijde vám e-mailem) vyplňte závaznou rezervaci zde
2. Ve formuláři vyplňte všechny požadované údaje a do poznámky opište 13místný kód Vykupónu
3. Po úspěšném odeslání se objeví potvrzení
4. Následně obdržíte potvrzení vaší rezervace z hotelové recepce
Adresa: Hotel Kupec, Frymburk 181, 382 79 Frymburk.
Poplatek za změnu/zrušení rezervace je 1 000 Kč
Platnost
Vykupónu
je
20. 8.–2. 11. 2013
Taťána Štefánková
-
před 12 lety
(IP: 78.80…)
Vloni jsme v hotelu pobývali. Mimo fakt, že jsme zjistili na místě, ve Frymburku je mnoho dvakrát levnějších a příjemnějších penzionů: přijeli jsme v 16 hod., o čemž jsme předem telefonicky informovali - v recepci nikdo, na restauraci mříž ? Dlouho jsme volali, až přišel pán v kuchařském oblečení, nakouknul, pro někoho šel, ale přišel opět sám s tím, že druhý pán je ve sprše, protože mu v pět začíná šichta. Tento pán v kuchařském nám dal klíč s tím, že pak nám ten druhý vše vysvětlí. Beze slov, která slýcháme v jiných hotelích, jako je: vítáme Vás, jakou jste měli cestu? Váš pokoj se nachází... atd. - jsme tedy šli hledat pokoj. Poté jsme sešli na večeři a do restaurace a tam seděli, dokud nepřišel číšník, nezeptal se, co budeme pít a pak nám mlčky nosil jídlo. Opět žádné přivítání, informace, jen jednoslabičná konverzace. Číšník se věnoval více pouze jediným německým hostům. V recepci žádné mapy okolí, akcí, žádné časy autobusů, převozů, informace o wifi (po půl hodině jsme sami zjistili, jak se připojit). Na snídani jsme přišli po čtvrt na deset, protože jsme se konečně jednou vyspali - od toho dovolená je, že? Snídali jsme, kolem občas proběhla paní, která byla upravena (ale i chováním) jako myčka nádobí v kuchyni - byli jsme přesvědčeni, že jí je. V deset hodin jsme si ještě chtěli dolít čaj a najednou ta paní (která nám do té doby neřekla ani dobrý den), na nás vyjela - neřekli Vám, že snídaně je do deseti? - byli jsme v šoku - to si žádný hotel nemůže dovolit - prostě počká, až hosté dosnídají. (Poslední den jsme se dozvěděli, že to byla paní ředitelka - cože? Tato paní s tímto chováním a vystupováním řídí hotel, to jest zastupuje jej navenek a vůči hostům? A neumí ani pozdravit, přivítat hosty, nechat je dosnídat a slušně se obléci? Po vzpamatování jsme se převlékli a chtěli si dát na pěkné terase kafíčko před výletem - v restauraci opět mříž, nikde nikdo - od 10 hod do 17 hod prostě nefungujete, nelze nikoho nalézt. Chápu, že při rozjezdu eventuálně nejsou finanční prostředky na více personálu, ale hosté by měli být přinejmenším přivítáni, informováni a měli by mít kontaktní konkrétní osobu (třebas jen číslo telefonu a jméno), na kterou se mohou kdykoliv obrátit a nechodit po hotelu a hledat, kde se asi nachází nějaký personál, cloumat mříží a volat do kuchyně.
No nic - ve Frymburku jsou mnohé jiné penziony, kde necloumáte mříží a kafíčko vám uvaří. Spoléhajíc se na jedinou informaci, kterou jsme vytáhli z číšníka, že přívoz jezdí až do večera stále (jízdní řád nikde nebyl), jsme se vydali na výlet na kolech, která jsme měli riskantně uzavřená přes noc v autě, protože nás nikdo neinformoval, že je možné si je v hotelu v přízemí uzamknout - na to jsme přišli až třetí den při odjezdu zpět domů, když jsme viděli, jak si jiní hosté vyzvedávali svá kola z prostoru v přízemí... Možná bychom po týdnu pobytu na vše postupně přišli sami. Výlet byl pěkný, od cizích lidí cestou jsme zjišťovali, co je v okolí k vidění atd. Po různých zastávkách a celkem přes dvacet kilometrů kolem Lipna přes hráz a dále jsme konečně dorazili k přívozu (dle informace, že jezdí stále) - jenže v říjnu už nejel po 16 hod. A tak ve věku padesát a šedesátdva let jsme museli jet 22 kilometrů zpět do hotelu a stihnout to do tmy. Podařilo se, ovšem málem jsem zkolabovala. Při večeři již byl číšník příjemnější. Evidentně nemá problém s komunikací a dovede být příjemný, jen jemu, paní ředitelce a evidentně nikomu v hotelu nikdo nesdělil, jak se chová k hostům, jak se vítají, jak se o ně pečuje, že se jim sdělují informace, ptá se jich na pobyt, zda něco nepotřebují. Další den jsme otráveni odjeli o den dříve, nežli byl zaplacený pobyt - myslíte, že se nás někdo na něco zeptal? Že se s námi někdo loučil, pozval nás na další pobyt a popřál dobrou cestu? (což je samozřejmost i v tom nezapadlejším hotýlku kdekoliv). Že nás někdo "odepsal" z hotelové knihy? - nemohl - vždyť nás ani nezapsali... Ani se nás nikdo od příjezdu až po odjezd nezeptal na jméno, nepodíval se do občanky - vlastně jsme mohli být kdokoliv a prostě si pobýt zdarma. Těší nás, že jsme přijeli o den později a odjeli o den dříve - takový zážitek nemáme odnikud. Máme ale již vyhlédnutá místa, kam se ve Frymburku vrátíme - penzionků, kde je někdo přítomen, uvítá Vás, uvaří vám kávu, sdělí Vám něco o okolí, možnostech, je, jak jsme na výletu zjistili, dost a dost. Snad by měl pan majitel udělat to, co se dělá ve všech podnicích, poskytujících služby, a zvlášť v hotelích a restauracích - posadit si na hodinku svůj personál a sdělit jim podnikovou filosofii svého podniku - jak se v hotelu má chovat personál k hostům atd. Ve všech hotelích, které jsme doposud navštívili, bylo vidět, že personál je vyškolen ohledně péče o hosty, že je to priorita, že je majitelem kontrolována. V malých penzionech byl vždy vidět osobní zájem a přístup. Během pobytu jsme cítili jedinou filosofii - "zajímá mě můj dům, každý kámen na terase, nezajímají mne hosté. Jenže ono to v oblasti služeb a pohostinství funguje dost naopak (a to jsme citliví na vzhled budov - jejich architekturu a design) - nejdůležitější je cítit se být opravdu hostem a mít alespoň pocit, že hostitele zajímá, jak se jeho hosté cítí a co potřebují. Jinak jídlo chutné, dům zrenovovaný, pokoje příjemné.
S pozdravem
Mgr. Taťána Štefánková
Jitka Mésárošová
-
před 12 lety
(IP: 89.103…)
Jsem ráda, že nejsme jediní, komu chování místního personálu nepřipadá normální. Bohužel i tento názor bude brzy vymazán, jak je tady zvykem.
Denisa Bagárová
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Hezký večer Jitko, mažeme pouze osobní útoky, rasistické či jinak nevhodné příspěvky s odkazem na konkurenci. Vaše nespokojenost nás mrzí. Nabídka má opravdu vysoké hodnocení zákazníků 9/10, kteří dovolenou zakoupili v minulé akci.
Partner - Pavel Gabriš
-
před 12 lety
(IP: 83.208…)
Dobrý den paní Mesárošová, i Váš příspěvek, plný nepravd už byl v minulosti vyřešen. Tak se nemůžete divit, že byl vymazán. Přeji Vám hezký den, Pavel Gabriš.
Partner - Pavel Gabriš
-
před 12 lety
(IP: 83.208…)
Dobrý den, Váš příspěvek už byl řešen před půl rokem, takže není třeba se opakovat. Osvěžím Vaši paměť paní Štefánková. Objednala jste si pobyt na Vykupón od 29.5.2012, tento termín jste změnila 28.5. telefonicky na 3.10.2012.
Také tento termín jste krátce před příjezdem změnila na 8.10. se stejným odůvodněním, že jako vydavatelé časopisu nemáte ještě uzávěrku čísla hotovou.
Dne 8.10. jste opět volala, že přijedete až druhý den, tedy 9.10.2012, protože jste stále ještě nestihli připravit časopis do tisku. Ve všech případech jsme Vám vyšli vstříc a ubytovali jsme Vás od 9.10. do 12.10.2012. Protože byl hotel poloprázdný a nikdo z hostů neměl zájem o obědy, byly restaurace a hotel otevřeny každý den od 17:00 hodin.
Proto bylo v 16:00 hodin nemožné se do hotelu dostat a restaurace byla zamřížovaná, protože bez mříží byla vykradena. Mohla jste mi po příjezdu zavolat. i.
S pozdravem. Pavel Gabriš
Darina Šindelářová
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den paní Štefánková, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Vaše negativní zkušenost nás velice mrzí, ale bohužel v systému neevidujeme, že jste si pobyt v hotelu Kupec zakoupila přes Vykupto.cz. V této záležitosti Vám tedy více nejsme schopni pomoci, musíte se obrátit přímo na provozovatele hotelu Kupec. Co se týče zákazníků Vykupto.cz, tak z jejich strany máme na tento hotel pozitivní ohlasy, a proto nabídku opět opakujeme. Pěkný den
Šárka Grusová
-
před 12 lety
(IP: 78.156…)
Dobrý den,
v tomto hotelu jsme byly ubytované s mamkou před 14dny a s tím co tu píšete nemohu vůbec souhlasit - personál velice milý, při příjezdu nám bylo vše vysvětleno, ukázáno (kde se jí, kde si můžeme dát odpoledne kávu či náš pokoj). Také nás přivítal sám pan Kupec a jeho jednání bylo velice milé a přátelské. Pokoj upravený, čistý na odpočinek od městského života jak dělaný. Pobyt jsme si velice užily a těšíme se, zda bude příští rok na léto další nabídka, kterou rády využijeme.
Partner - Pavel Gabriš
-
před 12 lety
(IP: 83.208…)
Milá paní Grusová, jsem rád, že jste jako náš host uvedla věci na pravou míru a velmi Vám za to děkuji. Těšíme se na Vaši příští návštěvu a pozdravujte také maminku. Za hotelový tým, Pavel Gabriš.
Monika Linhartová
-
před 12 lety
(IP: 212.96…)
Dobrý den, také nemohu souhlasit. Ubytováni jsme zde byli cca před 2 měsíci a personál i majitelé byli vstřícní, milý... pozdravení, několikrát za den:), mohu jen doporučit:))
Partner - Pavel Gabriš
-
před 12 lety
(IP: 83.208…)
Poděkování patří i Vám, paní Linhartová. Už jsem si připadl jako za středověké inkvizice. Vaše podpora nás velice potěšila a staví náš hotel do jiného světla. Přeji Vám příjemný víkend a někdy na shledanou. Pavel Gabriš
Marika Hospodářská
-
před 12 lety
(IP: 90.176…)
Dobrý den, také nemohu souhlasit s negativním názorem,v tomto hotelu jsem byla ubytovaná s přáteli a dětmi v únoru letošního roku a můžeme všichni jen doporučit a personálu moc poděkovat...
Partner - Pavel Gabriš
-
před 12 lety
(IP: 83.208…)
Dobrý den paní Hospodářská, také Vaše pozitivní hodnocení nás potěšilo a děkujeme, že jste si našla čas a zastala se nás. S přátelským pozdravem, Pavel Gabriš
Tereza Císařovská
-
před 12 lety
(IP: 90.177…)
Dobrý den, výše uvedené negativní hodnocení mne velice překvapilo a také si dovolím s ním nesouhlasit. My jsme prožili v hotelu Kupec s manželem a naším synkem nádhernou dovolenou v červenci 2012. Při příjezdu jsme byli přivítání, vše nám bylo vysvětleno, do pokoje jsme byli uvedeni, s kočárkem nám pomohli do místnosti pro kola. Po celou dobu pobytu nikomu nevadilo, že mi ohřívá jídlo pro deseti měsíční dítě a naopak, kdykoli jsme přišli do restaurace, ať měl personál práce nad hlavu, vždy si našli čas a přinesli mi dětskou židličku až ke stolu a pomohli syna usadit, což není jejich práce. A o gastronomickém zážitku se v neposlední řadě také musím zmínit, takhle upravenou rybu jako umí v tomto hotelu, jsem nikdy nikde nejedla. A hostina na prkénku, ještě po roce, když koukáme na fotky, tak libě slintáme. Pro nás to byla dovolená snů.
Partner - Pavel Gabriš
-
před 12 lety
(IP: 83.208…)
Dobrý den paní Císařová, také Vám děkujeme za krásná slova o našem hotelu. A když už jste zmínila přípravu ryb, jakou umí opravdu jen pan Kupec osobně, jen mohu Vaši chválu podtrhnout. Chodíme na ni se ženou pravidelně. ;-)
Přeji Vám hezkou neděli a těším se na Vaši příští návštěvu. Se srdečným pozdravem, Pavel Gabriš