Platnost
Vykupónu
je
7. 8.–30. 9. 2013
Plavba po Vltavě je skvělý dárek pro každého!

Čeká vás výlet historickou lodí
Nenechte si ujít skvělou příležitost a jedinečnou romantiku! Čeká vás dvouhodinová okružní plavba lodí Mělník po Vltavě. Poplujete od Štefánikova mostu k nejkrásnějším památkám Prahy.
Čeká na vás bohatý raut
a živá hudba
Po celou dobu budete ochutnávat výtečnou lodní kuchyni – raut formou švédských stolů máte v ceně! Postupně ochutnáte předkrm, studenou a teplou kuchyni, saláty, dezerty a ovoce. Plavbu vám zpříjemní uvítací drink a živá hudba – obvykle harmonikář pro doladění staropražské atmosféry.
Loď Mělník
1. kotviště u Štefánikova mostu
Nábřeží Na Františku
100 00 Praha
Vyplouvá se Po–Ne: 12.00–14.00, 18.00–20.00 nebo 20.00–22.00
Děti do 3 let zdarma,
děti do 6 let za 150 Kč
Vyplouvá se za každého počasí, paluba je vyhřívaná a částečně krytá. Děti do 3 let mají plavbu zcela zdarma. Za dítě 3–6 let doplatíte na místě pouhých 150 Kč. Zažijte jedinečnou plavbu s celou rodinou!
roman siročák
-
před 12 lety
(IP: 88.101…)
Dobrý večer,chtěl jsem se zeptat jak je to z částkou pro kluka který má 10 let.díky
Denisa Bagárová
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý večer Romane, pro dítě 10 let zakupte Vykupón.
Zdenka Pavlů
-
před 12 lety
(IP: 90.178…)
Dobrý den, měla bych zájem o tuto nabídku, ale potřebuji vědět zda je možné se objednat a jsou volná místa už na začátek příštího týdne někdy od pondělí do středy, to znamená od 19.-21. srpna? Na uvedeném telefonu mi to bohužel nikdo nebere. Může mi někdo odpovědět? Děkuji
Lucie Sedláčková
-
před 12 lety
(IP: 78.102…)
Dobrý den Zdenko, volné termíny je potřeba ověřit na tel. 601 382 143 nebo e-mailu plavbypraha@seznam.cz. Volejte Po–Pá 9.00–18.00, So–Ne 10.00–12.00. Pěkný den.
Zdenka Pavlů
-
před 12 lety
(IP: 90.178…)
Ano, volné termíny jsem si přesně na tomto telefonu chtěla ověřit, ale to se mi bohužel nepodařilo. Volala od rána již asi třikrát a moje kamarádka, která má o plavbu také zájem už asi pětkrát a to mimo jiné i ve Vámi uvedenou dobu. Mimochodem, pokud jsou rezervace možné pouze v konkrétní čas, bylo by dobré to sem napsat předem.
Lucie Sedláčková
-
před 12 lety
(IP: 88.86…)
Dobrý den,
tato důležitá informace je uvedena v záložce "Jak uplatnit slevu". Pěkný den.
Zdenka Pavlů
-
před 12 lety
(IP: 90.178…)
Omlouvám se- konkrétní čas jsem zde již našla v záložce "Jak uplatnit slevu". Čekala bych ale, že čas, kdy je možné volat, bude uvedený přímo u telefoního čísla hned na hlavní stránce, kde jsem ho několikrát v záložce "O nabídce" u kontaktů hledala. Myslím, že nebudu jediná, která si nejdříve bude chtít ověřit zda je termín volný a pak teprve voucher nakupit. Jelikož jsem si voucher ještě nekoupila, otevřít záložku "Jak uplatnti slevu" mě zatím tedy opravdu nenapadlo.
Lucie Sedláčková
-
před 12 lety
(IP: 78.102…)
Milá Zdenko, veškeré podrobnosti není možné uvést do jedné záložky. Tyto důležité informace se vždy uvádí do záložky "Jak uplatnit slevu". Proto je důležité před nákupem prostudovat celou stránku. Ověřování termínu je individuální. Postup nákupu je: koupit Vykupón a poté až rezervovat termín, proto se tato informace uvádí do záložky "Jak uplatnit slevu" a pokud si klient nejprve přeje ověřit termín, je potřeba, aby prostudoval více záložek. Můžete prostudovat i web. stránky dodavatele. Pěkný den.
Daniela Kohlerova
-
před 12 lety
(IP: 188.155…)
Velike zklamani za 295 Kc na osobu!!!
Byli jsme na plavbe ve stredu 14.8. od 20hod. Plavba zacala slibne, lod se vsak otocila jiz za Karlovym mostem a jela pomalinku zpet ke Stefanikovu mostu a to same jeste jednou (za 2 hodiny!!!)
Privitaci drink - pulka! minipanacku Becherovky! Uzasny veliky bufet pres pulku lode z fotky v reklame se nekonnal, ani mnozstvim nabizenych pokrmu vubec neodpovidal skutecnosti = DVEMA stoleckum, na kterych bylo naaranzovano jidlo. Bohuzel az do 21hod jsem se smeli na bufet jen divat, nesmelo se z bufetu brat nic. Teprve, kdyz se smrklo, jsme se mohli a po tme! obslouzit. Bohuzel nebylo vubec videt ani na bufet, ani na jidlo u stolu pro 6 osob, ktere osvecovala pouze 1 cajova svicicka...
Lide reptali, zacla hadka s personalem kvuli "neplavbe" a tme u jidla..., pani z personalu cestujicim dokonce doporucila, ze kdyz nejsou spokojeni, ze si mohou vystoupit...
Nase hodnoceni - jedna se o pekny podfuk za 295.-kc, v zadnem pripade tuto plavbu NEDOPORUCUJEME!!
I kdyz vytecny harmonikar se opravdu moc snazil... :-)
Darina Šindelářová
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Danielo, velice nás mrzí, že jste s plavbou nebyla spokojená. Dodavatel slevy se k Vašemu příspěvku vyjádří. Pěkný den
Labská plavební společnost společnost
-
před 12 lety
(IP: 88.100…)
Dobrý den,
o spokojenosti našich zákazníků se můžete přesvědčit řadou pozitivních reakcí zapsaných ve veřejně dostupné lodní knize přání a stížností. Plavba pouze ke Kampě byla ojedinělá, změna trasy byla zapříčiněna mimořádným provozem ve zdymadle Smíchov,které je nutno při trase k Vyšehradu absolovat. Kvalitu služeb a servisu jsme prověřili. Pro další postup ve vyřízení Vaší stížnosti prosím kontaktujte zákaznickou podporu Vykupto, Vaše nespokojenost nás velmi mrzí.
Kamil Šafarčík
-
před 12 lety
(IP: 46.13…)
TAKŽE TATO AKCE JE JEDEN VELKÝ PODVOD ! Uvítací drink - 0,1 Becherovka (možná), servírka otřesná, raut ve skutečnosti (při porovnání s fotografii v nabídce) je výsměch pro všechny návštěvníky. Skutečně v rohu 2 stolečky, nad kterými NÁHODOU nesvítí světlo. Přístup k rautu je hlavni uličkou, kde se logicky tvořila fronta, takže se téměř nedalo procházet na wc. Ve frontě nebyl problém čekat 10 minut, k rautu se vlezli najednou max. 2 lidi. SKUTEČNĚ BYCH RÁD VIDĚL VÝRAZ CCA 600 OSOB, KTEŘÍ ZAKOUPILI TENTO VOUCHER, AŽ UVIDI RAUT Z FOTOGRAFIE NAŽIVO :D To, že jsme stáli z 2hod plavby 1hod 20min u Štvanice, to už nás nerozhodilo..ani to, že když se u vedlejšího stolu rozbila sklenice, servirka zcela vážně řekla, at ji hodi do Vltavy. Střepy zustaly celou dobu mezi stoly. Když jsem si dovolil něco podotknout, dostal jsem za odměnu po cca 25 minutách studené Caffe Latte. Paní servírka vyššího věku je skutečně otřesná. V polovině července jsem využil podobnou akci na lod Moravia za 350kč a je to nesrovnatelné !! Toto byl můj nejhorší zážitek na voucher, který jsem kdy zažil, celou dobu jsem se cítil ošizen. Kdo má rád recesi a uroveň jako před cca 20 lety, pro toho je to ideální zážitek :) Bylo by dobré, kdyby jste si své akce na Vykupto.cz testovali. Nebo zkuste jako běžný návštěvník navštívit tuto plavbu. Myslím, že se budete hodně divit. Já už si od Vás budu mít obavu cokoliv koupit. Naštěstí konkurence je velká :) Paní harmonikářka šikovná.
Darina Šindelářová
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Kamile, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Dodavatel slevy se do diskuze vyjádří. Pěkný den
Labská plavební společnost společnost
-
před 12 lety
(IP: 88.100…)
Dobrý den,
o spokojenosti našich zákazníků se můžete přesvědčit řadou pozitivních reakcí zapsaných ve veřejně dostupné lodní knize přání a stížností. Plavba pouze ke Kampě byla ojedinělá,jedná se z našeho pohledu o ten samý jediný den týkající se všech stížností na plavbu 14.8.,kdy změna trasy byla zapříčiněna mimořádným provozem ve zdymadle Smíchov,které je nutno při trase k Vyšehradu absolovat. Množství a kvalitu jídla i servisu jsme prověřili a vydali organizační opatření. Pro další postup ve vyřízení Vaší stížnosti prosím kontaktujte zákaznickou podporu Vykupto, Vaše nespokojenost nás velmi mrzí.
Simona Dvořáková
-
před 12 lety
(IP: 80.251…)
Dobrý den,chci se s Váma podělit o zážitek,taky jsme navštívili lod Mělník a na tento zážitek dlouho nezapomeneme.Raut se nedá přirovnat k fotografiím,které nabízí na upoutávce,uvítací drink jeden velký výsměch,obsluha hrozná,při objednání piva za 60kč podmíra 3cm,lod více stála nežli plula.Po tomto žážitku vím,že lod Mělník už více nenavštívím.NEDOPORUČUJI!!!
Denisa Bagárová
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Simono, Vaše nespokojenost nás mrzí. Dodavatel slevy se do diskuze vyjádří.
Labská plavební společnost společnost
-
před 12 lety
(IP: 88.100…)
Dobrý den, množství a kvalitu jídla i servisu jsme prověřili a vydali organizační opatření. Reklamaci ohledně míry nápojů je třeba uplatnit přímo na místě,s podobnými pocity by zákazník neměl odcházet.. Pro další postup ve vyřízení Vaší stížnosti prosím kontaktujte zákaznickou podporu Vykupto, Vaše nespokojenost nás velmi mrzí.
Pavlína Kubová
-
před 12 lety
(IP: 89.24…)
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda se něco změnilo a servis na lodi se již zlepšil. Děkuji
Labská plavební společnost společnost
-
před 12 lety
(IP: 88.100…)
Dobrý den,
výše uvedené stížnosti se týkaly jediné a té samé plavby. Těmto zákazníkům jsme se omluvili a zákaznický servis Vykupto bude jejich nespokojenost kompenzovat. Rozhodně se nejedná o stálý stav.