Platnost
Vykupónu
je
30. 10.–10. 12. 2013
Naučná hračka, která vaše dítko skvěle zabaví!

S pejskem Pafíkem nikdy není nuda
Mluvící plyšák se brzy stane nejoblíbenější hračkou vaší ratolesti. Vypráví totiž oblíbené pohádky, přednáší básničky a říkanky a přehrává veselé písničky (např. Kočka leze dírou, Prší, prší, Holka modrooká, Skákal pes). Vše je kompletně v češtině a namluveno sympatickou moderátorkou Míšou Jadrnou. Děti Pafíkovi výborně porozumí!
- Zábavná interaktivní hračka pro děti od 3 let
- Celkem 20 audio souborů
- Rozměr: 20×14×17,5 cm, provoz na tři AA baterie
- Trup z plastu, ruce, nohy a hlava z plyše
- Hlas propůjčila moderátorka Míša Jadrná

Snadné ovládání a úsporná funkce automatického vypnutí
Hračka se jednoduše ovládá třemi barevnými tlačítky na břiše, která navíc při hře blikají, bez problémů to tak zvládnou i ti nejmenší. Pejsek je vybaven také funkcí pauzy a automatického vypnutí po delší době nečinnosti.
Způsoby doručení
- Doručení poštou do 14 dnů – cena hračky vč. poštovného je 499 Kč, na 1 poštovné lze zaslat neomezený počet ks
- Bezplatný osobní odběr od 20. listopadu: Kamenný obchod Vykupto.cz

Jak uplatnit tuto slevu – čtěte pozorně
Po zaplacení obdržíte Vykupón, který uplatníte e-mailem u dodavatele slevy
Neomezené množství kusů na jedno poštovné – zakupte 1 Vykupón vč. poštovného a další k osobnímu odběru.
Pro osobní odběr si Vykupón vytiskněte a uplatněte od 20. 11. v Kamenném obchodě Vykupto.cz: Anděl, Radlická 3179/1e, 150 00 Praha, Po–Pá 11.00–19.30
1. Pro doručení poštou zašlete objednávku na e-mail info/superprodukt/cz
2. Do textu uveďte své jméno, doručovací adresu, telefonní číslo a 13místný kód Vykupónu
3. Zboží bude dodáno na vámi uvedenou adresu do 14 dní od zaplacení
Platnost
Vykupónu
je
30. 10.–10. 12. 2013
Lucka
-
před 12 lety
(IP: 77.104…)
Dobrý den,jak mám provést objednávku, chtěla bych zakoupit dva kusy a zaplatit jen jedno poštovné? Děkuji Lucka
Darina Šindelářová
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Lucko, zakupte si 1 Vykupón včetně poštovného a 1 Vykupón pro osobní odběr. Každou objednávku poté zaplaťte zvlášť pod příslušným VS. Hezký den
Jana Jarošová
-
před 12 lety
(IP: 78.111…)
Dobrý den,můžu se zeptat když objednám pejska způsobem jaký píšete výše pani v diskuzi (chci taky dva poštou) tak do kdy od zadání objednávky musím odeslat peníze?Moc děkuji za odpověď Jana :)
Denisa Bagárová
-
před 12 lety
(IP: 88.86…)
Dobré ráno Jano, platbu je nutno provést do 3 pracovních dnů od provedení objednávky.
Martina Matekri
-
před 12 lety
(IP: 86.49…)
dobry den tez jsem objednala a stale mi do mailu neprisli pokyny k platbe ani zadne info omlouvam se ale nevim jak to chodi nakupuji pres slevove portaly poprve tak jsem cekala ze mi prijdou do mailu pokyny k plabe a ze treba objednaka byla prijata predem dekuji za odpoved
Denisa Bagárová
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Martino, zašlete prosím email na naši zákaznickou podporu, objednávku prověříme. Email: podpora@vykupto.cz
Martina Matekri
-
před 12 lety
(IP: 86.49…)
ok moc dekuji jdu napsat
Viktor Šmejkal
-
před 12 lety
(IP: 77.48…)
dobrý den, bylo by možné tento výrobek zakoupit a poslat společně s jiným výrobkem, který má ale dopravu zdarma? děkuji
Darina Šindelářová
-
před 12 lety
(IP: 62.245…)
Dobrý den Viktore, pokud se jedná o zboží od stejného dodavatele slevy, tak je potřeba se na zaslání domluvit přímo s dodavatelem slevy. Hezký zbytek dne
Partner - Pavlišta František Pavlišta / PAFAAS
-
před 12 lety
(IP: 85.71…)
Dobrý den,
zboží bude hromadně expedováno zákazníkům po 20.11.2013
V den odeslání obdrží zákazníci e-mail o zásilce a stavu expedice.
Pafaas www.pafik.cz www.superprodukt.cz
Lenka
-
před 12 lety
(IP: 77.48…)
Dobrý den, chci se zeptat, zda baterky v pejskovi se dají vyměnit? Děkuji
Lucie Sedláčková
-
před 12 lety
(IP: 78.102…)
Dobrý den Lenko, ano, baterie je možné vyměnit. Pěkný den.
Nina Galochová
-
před 12 lety
(IP: 109.80…)
Dobrý den,jsou všichni Pafíci stejní? Kolik dám za poštovné při ob. 3 kusů.Děkuji N
Denisa Bagárová
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Nino, ano, Pafíci jsou všichni stejní.
Kristyna Dufková
-
před 12 lety
(IP: 89.102…)
Dobry den,prosim vas ,co delat,kdyz jsem zbozi zakoupila,prisel mi vykupon ,podle pokynu jsem odeslala email s cislem vykuponu a napsala adresu na kterou mi teda maji poslat zbozi a nikdo nekomunikuje?? myslela jsem ze prijde nejaky email s potvrzenim nebo tak neco ...dekuji za odpoved
Denisa Bagárová
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den, překontrolujte, zda jste opravdu odeslala objednávku na správný email info@superprodukt.cz. Dodavatel odpovídá jakmile se k emailu dopracuje. případně objednávku přepošlete. Pod Vaším emailem jsem objednávku nedohledala.
Kristyna Dufková
-
před 12 lety
(IP: 89.102…)
Objednavka byla pod emailem Dufkova.renca@seznam.cz ...ted jsem email prekontrolovala a souhlasi :-)
Denisa Bagárová
-
před 12 lety
(IP: 88.86…)
Dodavatel Vaši objednávku zpracovává, je potřeba vyčkat na odpověď. Zboží obdržíte do 14ti dnů. Pěkný den
Markéta Gelnarová
-
před 12 lety
(IP: 109.224…)
Dobrý den, 20.11. jsem Vám zasílala kód, ale nepřišel mi žádný potvrzovací email, tak jsem se chtěla zeptat, zda to došlo.Děkuji
Lucie Sedláčková
-
před 12 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Markéto, Vykupón byl uplatněn 22. 11. 2013 11:21. Garance dodání je do 14 dnů. Pěkný den.
Jana Vaňáčová
-
před 12 lety
(IP: 217.117…)
dobrý den,6.11. jsem objednávala a zadávala kody,zatím nic nepřišlo děkuji
Denisa Bagárová
-
před 12 lety
(IP: 89.103…)
Dobrý den Jano, pod Vaším emailem nevedeme žádnou objednávku. Obraťte se prosím na email podpora@vykupto.cz. Objednávku prověříme.
Jana Valášková
-
před 12 lety
(IP: 188.95…)
Dobrý večer, Pafik už je doma ;) děkujeme ;) Vše proběhlo bez problému ;)