Platnost
Vykupónu
je
20. 11.–31. 12. 2013
Praktická pohodlná sedačka do bytu i do kanceláře!
Černá sedačka s červenými polštáři za 4 990 Kč ►Koupit
Libovolně sestavíte s rohem vlevo, nebo vpravo
V nové kvalitní sedačce s příjemně měkkými polštáři se relaxuje na jedničku! Roh můžete mít vpravo, ale i vlevo, je to jen na vás. Podle návodu, který je součástí balení, jednoduše docílíte vybrané možností, abyste byli stoprocentně spokojeni. Sedačka má také úložný prostor, do kterého můžete schovat třeba sezónní věci.
- Šířka: 191 cm
- Výška: 70 cm
- Délka: 142 cm
- Spací plocha: 195×130 cm
- Rozměry polštářů: 45×45 cm
- Nohy jsou dodávány v černé barvě
Šedá sedačka s šedými polštáři za 4 990 Kč ►Koupit
Součástí jsou pohodlné měkké polštáře
Komfortní posezení zajišťují i tři velké polštáře, které jsou v ceně sedačky! Skvěle ji doplňují a jsou praktické. Nikde vás tak nic nebude tlačit a podle potřeby si je přeskládáte, jak se vám zachce.
- Materiál potahové látky: semiš
- Výplň sedacích částí: polyuretanová pěna
- Nosnost rozložené pohovky: 215 kg
- Hloubka sedáku: 75 cm
- Výška sedáku od země: 40 cm
Během několika sekund rozložíte na spaní
Stačí pár vteřin, jednoduchý pohyb a ze sedačky je pohodlné lůžko, kde se v pořádku vyspí i dvě osoby.
Červená sedačka s černými polštáři za 4 990 Kč ►Koupit
Způsoby doručení
- Doručení do 10 dní kurýrem, dopravné 490 Kč uhradíte při převzetí
- Bezplatný osobní odběr: Prestizni-nabytek.cz, Miličova 919, 566 01 Vysoké Mýto
Jak uplatnit tuto slevu – čtěte pozorně
Po zaplacení obdržíte Vykupón, který uplatníte na e-shopu dodavatele
1. Po obdržení Vykupónu (přijde vám e-mailem) pokračujte zde
2. Dole na stránce vyberte zakoupenou barvu sedačky
3. Zboží vložte do košíku, zvolte doručení typu „Sedací soupravy za 490 Kč“, nebo osobní odběr
4. 13místný kód Vykupónu opište do pole „Slevový kód“
5. Bezplatný osobní odběr je možný na adrese: Prestizni-nabytek.cz, Miličova 919, 566 01 Vysoké Mýto
6. V případě doručení kurýrem je dodací lhůta 10 dní, dopravné 490 Kč uhradíte při převzetí
Platnost
Vykupónu
je
20. 11.–31. 12. 2013
Andrej
-
před 11 lety
(IP: 89.102…)
nedoporucuju kupovat, sedacka je ze zacatku hezka i pohodlna ale mne se po 4 mesicich ne prilisneho pouzivani uplne propadla matrace prestali mit vlasnosti jak mneli na zacatku. V phovce bylo citit vsechny spoje a tlacili na zadek i na zada v leze. Je to polsky vyrobek a vysoce nekvalitni. To je ta lepsi cast. Horsi je kdyz se vam to prestane libit a chcete sedacku reklamovat. S firmou je hodne za tezko komunikovat. Mozna se vam podari jednou dovolat nebo ze vam jednou odepisu na mail ale to je tak vsechno. Pri dovolani spravedlivosti mate uplne svazane ruce. CHteli po mne abych jim sedačku zaslal POŠTOU... Pri koupi tyhle sedacky doporucuju hoooooodne pevne nervy a tak za nakladni vlak trpelivosti. Jeste se vratim k reklamaci nakonec se mi povedlo uhadat aspon to ze mi teda sedacku vymeni za novou a tak ze pri rozvozu mi ji dovezou a odvezou si starou. po prvy krat prijelo auto bez sedacky :D s tim ze odvezou starou pak muzu mesic sedet na koberci a pak ze mi jako mozna privezu novou. To bylo asi nejvic kdyz sem myslel ze to uz nedam a sedacku vytahnu na ulici a poliju ji benzinem a zapalim. A je to opravdu polsky vyrobek co sem se dozvedel az na podruhe kdyz byl pribalen i navod na slozeni v POLSKEM jazyku!!! Nemluvne o tom ze kdyz se clovek dovola tak vam do telefonu rozhodne nebudou rikat pravdu ale jenom prachsproste lzi. Takze rychle kupujte :)
Darina Šindelářová
-
před 11 lety
(IP: 88.86…)
Dobrý den Andreji, Vaše zkušenost nás mrzí. Napište nám prosím na podpora@vykupto.cz, záležitost prověříme. Hezký den
Andrej
-
před 11 lety
(IP: 89.102…)
Nemusite nic proverovat, stejne by vam tvrdili ze nic takoveho neprobehlo :) po vymene sedacka zase zacina zlobit zacala vrzat a matrace se zas zacinaj propadat takze to cely asi absolvuju znova ale nebudu si kazit predvanocni naladu takze to dam asi az v lednu plny energie a sily :) Ale dekuju za podporu, kdyz sem resil reklamaci snazil sem se obratit i na Vas ale bohuzel stejne jako ja ste mneli svazane ruce a neslo delat nic. Holt to je nespolehliva firma neda se nic delat.
Andrej
-
před 11 lety
(IP: 89.102…)
Horsi je ze to kazi reputaci i VYKUPTO protoze po pravde nabytek pres slevovej portal uz nidky nekoupim. Zlate pravidlo, clovek se uci na vlasni blbosti.
Lucie Sedláčková
-
před 11 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Andreji, pokud máte nějakou komunikaci s dodavatelem slevy, pošlete nám ji prosím na podpora@vykupto.cz. Uvítáme Vaši zpětnou vazbu. Vaše komplikace nás mrzí, ale bohužel i toto se může stát, že obdržíte špatný kus. Pěkný den.
Partner - prestizni-nabytek.cz
-
před 11 lety
(IP: 85.71…)
Vážený pane Masaryk,
reklamace zboží, které jste u nás koupil byla vyřízena řádným a správným způsobem, který nařizuje zákon. Pro sedací soupravu jsme si po Vaší reklamaci přijeli sami, aniž byste musel sám zařizovat jakýkoliv převoz u jiných externích přepravců, a to nemluvíme o ceně, kterou byste za převoz uhradil. Sedací soupravu jsme Vám vyměnili ihned na místě při odvozu reklamované, i přesto, že naše právo na výměnu je až po posouzení rozsahu a způsobu, při kterém došlo k poškození.
Pokud se Vám zdá, že jste na vyřízení situace čekal dlouhou dobu, vyjděte z omylu, zboží Vám bylo vyměněno dle stanovených termínů obchodního zákona. Pokud jste již od začátku měl pochybnosti o kvalitě nebo jiných vlastnostech produktu jako všichni zákazníci internetových obchodů jste měl nárok na vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu, a to jste však neudělal a nyní napadáte naši firmu. Bohužel nemůžeme za Vaši neinformovanost. Máme již nespočet spokojených zákazníků a dalších mnoho, kteří by si sedací soupravu rádi zakoupili díky její výhodné ceně.
Nevyjímaje, pan Andrej Masaryk, žádá o kladné vyjádření reklamace, neuváženými a celkem radikálními způsoby typu „Rozbiju Vám hubu“.
Iva Ivanovskij
-
před 11 lety
(IP: 46.149…)
nevidím to ve špatném kuse...mám stejný problém sedačka je propadená a o vrzání které se objevilo se ani nebudu vyjadřovat...když si ale čtu jaký je problém s reklamací kterou jsem chtěla zítra zahájit mám z toho smíšené pocity...sedačku jsem kupovala v létě a k dnešnímu dni je naprosto nevyhovující!!!!!!!!
Partner - prestizni-nabytek.cz
-
před 11 lety
(IP: 85.71…)
Dobrý den Ivano, problémy s reklamací žádné nebyly. Jak jsme již psali, vše proběhlo v daných termínech, které jsou zákonem dané. Sedací souprava byla vyměněna v nejbližším možném termínu ihned po podané reklamaci. Hezký den.
Partner - prestizni-nabytek.cz
-
před 11 lety
(IP: 85.71…)
Dobrý den Ivano, sedací soupravu jste kupovala pravděpodobně u jiné firmy. V létě jsme tuto nabídku na slevovém portále neinzerovali. Hezký den
Lucie Sedláčková
-
před 11 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Ivo, sedací soupravu máte od jiného dodavatele, nikoliv od Prestizni-nabytek.cz.
Andrea Kučerová
-
před 11 lety
(IP: 195.47…)
Dobrý den, v případě, že bych objednala 2 sedačky, bude hrazeno jedno dopravné 490 Kč nebo bude muset být uhrazeno 2 krát?
Děkuji za info.
Darina Šindelářová
-
před 11 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Andreo, na jedno dopravné lze zaslat jeden kus sedací soupravy. Hezký den