Platnost
Vykupónu
je
17. 8.–31. 10. 2011
Dozlatova pečená žebra
S jedním Vykupónem si pochutnáte na dozlatova vypečených Ignácových žebrech!
Pokud zakoupíte více Vykupónů najednou, dopřejete sobě a svým kamarádům hostinu, na kterou jen tak nezapomenou!
V centru Prahy si pochutnáte na výborných pečených žebrech potíraných medem s křenem, hořčicí, beraními rohy a pečivem pro dvě osoby!
Svatý Ignác – restaurace v centru Prahy
Malebná česká restaurace hned vedle Karlova náměstí. Restaurace Svatý Ignác vás potěší tradiční českou kuchyní, příjemným prostředím a milou obsluhou.
V horkých letních dnech si můžete užít posezení na zahrádce. Vzít s sebou můžete i svoje děti, připraven je pro ně dětský koutek. Restaurace je nekuřácká pouze během obědů a vždy se tu připojíte na WI-FI!
Široká nabídka
Restaurace nabízí širokou škálu jídel i nápojů. K žebrům si můžete dopřát lahodné pivo Lobkowicz Premium 12°, Princ Max X 10°, Černou horu granát nebo Speciál dle denní nabídky. V nabídce restaurace najdete běžné nealkoholické nápoje a bohatý výběr lihovin.
Otevírací doba:
Po–Pá 10:00–23:00
So–Ne 14:00–23:00
Vykupto přeje dobrou chuť!
Dana
-
před 13 lety
(IP: 78.80…)
Tuto restauraci opravdu nedoporučuji, při minulé slevové akci na kuřecí křidélka jsme kupon vůbec neuplatnili a Vykupto nám vracelo zpět peníze. Takový přístup servírek jsem tedy už dlouho nezažila! Když jsme volali na rezervaci, řekli, že mají plno a nepřijmou nás, přítel se zeptal, zda by tam nebyla 2 místečka aspoň na chvilinku, na to mu servírka odpověděla, že snad mu to řekla česky a položila telefon. Když jsem požadovala kontakt na majitele, byl mi opět položen telefon s tím, že slečna ho neví a nehodlá se mnou řešit nějakou rezervaci na kupon, že si to mm vyřídit, jak chci... Jaké tam mají jídlo, nevím, nebyla jsem tam a nikdy tam nepůjdu. Přístup personálu dle mého mluví za vše....
Helena
-
před 13 lety
(IP: 213.151…)
To je opravdu pěkné....
Katka
-
před 13 lety
(IP: 62.168…)
Dakujem za dporucenie, tym padom moje uvahy o kupe su rozhodnute :)a pojdem sa najest niekam inam....
Denisa Bagárová
-
před 13 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Dano, Vaše zkušenost nás mrzí. Přesto v minulé akci bylo prodáno přes 700 slevových kupónů a celkové hodnocení nabídky je 8 z 10 bodů. Hodnocení zákazníků je chvalitebné. Může se stát, že ze 700 kupónů se najde pár nespokojených zákazníků. Budeme se snažit, aby Vás podobná zkušenost již nepotkala. Pěkný den.
Lukas
-
před 13 lety
(IP: 80.188…)
My jsme tam byli a s obsluhou jsme byli spokojeni stejne tak s kvalitou krideleke.... Proto kupuji ted zebirka.... nesmi se nechat rezervace na posledni chvili ...
R. Bašta - Denisa Bagárová
-
před 13 lety
(IP: 84.244…)
Dobrý den Dano.
I mě je líto, co se Vám stalo… opravdu ano. Nechci tu obhajovat pouze naši restauraci, takže Vám rozumím. Nemusíte k nám chodit. Nikdo to po Vás nechce. Škoda jen, že jste neochutnala u nás křidélka, věřím, že by Vám zvedli náladu. Stejně tak jako nyní tyto žebra. Jsou výborné. Jedině doporučuji. Za chování personálu se Vám omlouvám, ale tohle se stává pouze za nepřítomnosti majitele či mě a mohu naprosto s čistým svědomím říci, že se něco podobného jako Vám u nás již nestane. Máte mé slovo!
Děkuji a příjemný den Vám všem.
MAX
-
před 13 lety
(IP: 193.85…)
Využil jsem akci na špíz a panenku. Poprvé jsme tam byli ve čtyřech, rezervace bez problemu, jidlo dobre, pivní speciál taky. Druhá navštěva byla katastrofa ... tentokrát ve dvou. Pivní speciál byl dobrý, ale ta panenka a špíz zřejmě byly z druhého dne (vysušené a bez chuti), nemluvě o tom, že již den předem chtěli vědět co si dáme. Nechápu proč, když jsme tam byli v celé restauraci (včetně zahrádky 3), takového kuchaře pověsit za k.... do průvanu, když není schopen udělat dvě jídla během půl hoďky (ten třetí chudák cucal pouze pivo) a místo toho to akorát půl dne přihřívá. Druhá navštěva mi absolutně zkazila dojem z této restaurace, a to jsem se po první návštěvě těšil na další a případně i další bez voucheru. Každý ať si udělá obrázek, ale je krize v pohostinství, v Práglu zejí mnohé podniky prázdnotou a tak by se měly tyto podniky alespoň snažit, i když je to na voucher. Nejsem druh zákazníka, co si koupí voucher a nejlépe s jídlem zmizí domů, rád si dám dobré pivo a dobrou kávu, snažím se prostě udělat nějakou útratu, takže nehci se jen levně najíst, ale také si chci pochutnat ...
Kika
-
před 13 lety
(IP: 62.168…)
Dobry den,
na stranke mate v ponuke rebra 800g.. pri kupe voucheru sa nemusim obavat ze slubenych 1600g bude ponizenych o neurcito? :)
Dakujem
Sal Adin
-
před 13 lety
(IP: 91.214…)
Na jiných stránkách jsou vesměs pozitivní recenze a komentáře na tuto restauraci, takže beru :)
Denisa Bagárová
-
před 13 lety
(IP: 81.19.2…)
Zdravím Kiko, dostanete 1,6 kg pečených žeber potíraných medem jako je uvedené v nabídce. Nemusíte se bát, že byste dostala méně pečených žeber než je uvedeno.
Denisa Bagárová
-
před 13 lety
(IP: 81.19.2…)
Maxi, Vaše zkušenost nás mrzí. Pro příště je dobré řešit případné reklamace přímo na místě.
MAX
-
před 13 lety
(IP: 193.85…)
Deniso, reklamace nerad řeším, kor když je to na voucher, už vůbec nemám rád konfliktní situace. Prostě když jim nevadí dávat zakázníkům to, co dávají, tak dopiju pivo a zmizím a hlavně se tam už nikdy neukažu a to ani s voucherem. Prostě v této zemi ve většině podniků neplatí náš zákazník náš pán.
Denisa Bagárová
-
před 13 lety
(IP: 81.19.2…)
Maxi, samozřejmě Vás nebudeme nutit zakupovat tuto nabídku. Vaše zkušenost nás mrzí a věříme, že při příštím nákupu budete spokojen.
Dana
-
před 13 lety
(IP: 90.176…)
Deniso Bagárová a R. Bašto, ráda bych ta křidélka ochutnala, ale nebylo mi to umožněno. Bohužel, nestalo se mi to jen jednou, že by byl personál neochotný,ale vždy jsme kupon alespoň mohli uplatnit. Stejně jako Max i my si vždy dáme něco nad rámec voucheru a personálu dáme spropitné, takže personál nemusí být naštvaný, že tam lezeme s kuponem, dáme si, co je v kuponu a odejdeme.... Teď už je to jedno, asi má každý jiný přístup k těmto slevovým akcím, někdo to opravdu bere jako příležitost se levně najíst..... Jen je škoda ztrácet zákazníky vinou personálu....
Denisa Bagárová
-
před 13 lety
(IP: 81.19.2…)
Dano, bohužel stalo se a my věříme, že u příští slevové nabídky budete spokojená. Pouze jsem Vám chtěla sdělit jaké je hodnocení a to 8 z 10 bodů. Prodalo se více než 700 vykupónů. Hezký den.
Reno Reinz
-
před 13 lety
(IP: 88.102…)
Tak tuto restauraci vřele ale vřele NEDOPORUČUJI!!!! Koupili jsme si s přítelkyní 2x kupon a když jsem tam několikrát volal tak měli plno a když jsem se zeptal kdy mají volno tak mi vždy byl tel.položen s tím že na to nemají čas zjištovat rezervaci když jde o kupon. Když už se blížil konec platnost,tak jsem to říkal a servírka mi řekla že jí to nezajímá at si to vyřídím se serverem který tento kupon nabízel a pro změnu položila tel. Takže možná prodali 700kuponu jak tady píšou ale kolik lidí bylo spokojeno? Lidi,je toho ted opravdu hodně a veliká konkurence. Vždy si dáváme i pití ale sem nikdy nepujdeme a koukám že nejsme sami.
Reno Reinz
-
před 13 lety
(IP: 88.102…)
Deniso Bagárová a R.Bašto,že se toto chování servírek stává jen za Vaši nepřítomnosti?!? Asi tam opravdu nejste často...Jak jsem již psal,volal jsem tam několikrát...
Denisa Bagárová
-
před 13 lety
(IP: 81.19.2…)
Reno, u nabídky 1,6 kg pečených žeber na medu se podobné věci nestanou. Vaše zkušenost nás mrzí. Jak jsem uvedla hodnocení nabídky je 8 bodů z 10. Věříme, že u příští nabídky budete spokojen.
Míša
-
před 13 lety
(IP: 90.178…)
Dobrý den, tato nabídka je super!!! Restauraci znám a mohu vřele doporučit. Žebírka jsou vážně výborná a všem, komu jsem je doporučovala, moc chutnaly. Já tedy kupuju :-)
Reno Reinz
-
před 13 lety
(IP: 88.102…)
8 z 10 bodu je opravdu hezke ale... Je to podobné jako když si na nejmenovaném serveru chcete zabukovat hotel a podívate se na recenze tak je tam hodnoceni 4 z 10 ale Češi dávají 7 z 10 protože se dobře najedli. Myslím si že měli možná podobnou zkušenost jako jiní ale napapali se (věřím že dobře) tak dali 8 bodu a už zapom.na to extempore při objednávce. To jen tak pro uplnost. Děkuji možná je zkusíme a pak poznáme jestli jste zrovna v restauraci přítomna :-)
Denisa Bagárová
-
před 13 lety
(IP: 81.19.2…)
Reno, hodnocení necháváme na zákaznících a lidé si díky ním mohou udělat názor. Tímto bych ukočila naši diskuzi. Pěkný den.
Igor
-
před 13 lety
(IP: 90.176…)
Ja som bol v tejto restauracii na 20ks barbecue kridielka a boli sme s jedlom spokojni, no skoda ze servirka sa tvarila hodne nestastne, neviem, asi kvoli tomu kuponu. Co uz, take casnicky su na mnohych miestach. Ale od nabidky rebirek ma to neodradilo a videl som, ze nabidka plati od 17.8. a ked som tam vcera volal (17.8.), tak mi bolo povedane, ze plati az od 18.8.... Kde nastal problem? Trochu mam pocit, ze nastal problem v neserioznosti toho podniku, ale necham si to kludne vysvetlit... :)
Denisa Bagárová
-
před 13 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Igore, nabídka je platná od 17.8. servírka byla nejspíš špatně informovaná. Omlouváme se za chybu a situaci vyřešíme s restaurací. Pěkný den.
Barbora Bieliková
-
před 13 lety
(IP: 78.128…)
Obsluha by mohla být do telefonu příjemnější, ale jestli to nepovažují za důležité, mě osobně to nevadí, uplatním si svůj voucher a už se v této restauraci nikdy neukážu. Jestli nestojí o nové zákazníky, ale jen o slevaře, tak k tomu mají pravděpodobně přijatelný přístup. Možná mě ještě obsluha příjemně překvapí při osobní návštěvě restaurace.
Denisa Bagárová
-
před 13 lety
(IP: 81.19.2…)
Zdravím Barboro, určitě se můžete těšit na příjemnou obsluhu a 1,6 kg pečených žeber na medu za 139 Kč.
R. Bašta - Max
-
před 13 lety
(IP: 109.80…)
Pane "Maxi", je mi to též líto, ale reklamovat jídlo v restauraci je zcela normální věc. Pokud obsluha má s tímto problém navrhuji se vždy obrátit na majitele podniku nebo provozního. Každý podnik, by měl vyhovit svému zákazníkovi. Příště budeme rádi, když jakýkoliv problém obsluze nahlásíte. Pokud tyhle věci nerad řešíte a nerad se dovoláváte toho, abyste dostal jídlo takové jaké má být tak snad na tyto diskuze ani nepište. Věřím tomu, že by jste bez jakýkoliv konfliktů uspěl a jídlo Vám bylo vyměněno. Děkuji Vám za pochopení. S pozdravem SV. Ignác
R. Bašta - Dana
-
před 13 lety
(IP: 109.80…)
Zcela Vám rozumím a ještě jednou se Vám alespoň tímto neformálním způsobem skrze diskuzi omlouvám. Přeji Vám hezký den a plno spokojenosti při dalším nakupování voucheru.
Roman B.
-
před 13 lety
(IP: 80.188…)
Skvělá restaurace, vřele doporučuji.
Lepší snad ani neznám. Moc milá obsluha, ve všem mi vyhoví, pro hosta by se všichni rozdali.
Rád sem chodím i bez kuponu, už jen pro ten vynikající pocit a příjemně strávený čas.
Chodím sem denně na oběd a o víkendu s celou rodinou. Nemusíme doma vařit a tady si vždy výborně pochutnáme.
Neslyšel jsem o jediné stížnosti doted.
Pomlouvačné příspěvky nečtěte, to jsou jen pomluvy a špína od konkrurence, rozumný člověk tomu přece nemůže věřit.
Opravdu, lepší resatauraci široko daleko nenajdete, obsluha je vždy usměvavá a milá a tyhle žebírka na medu... to je prostě totální bomba, za tuhle vám je nikde jinde nenabídnou, to vám garantuji.
Všichni moji známí se po nich mohou uhnat, jedou třeba z Brna celou cestu do Prahy jen kvůli těm žebírkům.
Přijdte posedet na zahradku a vychutnejte si ta zebirka a letni pohodu. Doporucuji koupit kupony do zasoby, treba 10 kousku, radi se sem budete vracet.
R. B.
Lukas
-
před 13 lety
(IP: 80.188…)
My jsme tam byli a s obsluhou jsme byli spokojeni stejne tak s kvalitou kridelek i zebirek.... vynikajici jidlo a moc mila obsluha...... radi se sem vracime ejn tak posedet na zahradce u pivka ....... Proto kupuji ted zebirka.... nesmi se nechat rezervace na posledni chvili ...
Micha Jv
-
před 13 lety
(IP: 88.103…)
Dorbý den, chtěla jsem se zeptat zda by bylo možné si žebírka objednat a vzít sebou domů. děkuji
Denisa Bagárová
-
před 13 lety
(IP: 81.19.2…)
Micha - Dobrý den, můžete si vzít žebírka s sebou, pouze zaplatíte 5 Kč za krabičku.
Zdeňka
-
před 13 lety
(IP: 62.245…)
Dobrý den,
uvažuji o koupi kupónu, ale jsem podobného ražení jako pan Max. Nejsem tip člověka co se dohaduje, či reklamuje, jen prostě nedám spropitné a více nepřijdu. Na kupon zajdu s dětmi a využívám ho v podstatě jako sondu, aby jsem v případě že za to podnik nestojí nepozvala přátele a oni pak koukali kam jsem je zatáhla. Pokud se mi ale líbí naopak perlím jak jsem šikovná jaký podnik jsem našla. Četla jsem v jedné odpovědi že takto se personál zachoval za nepřítomnosti nadřízených. Zajímalo by mne zda s personálem někdo řeší jejich prohřešky. A druhá otázka zda se dá do restaurace zajet bez větších problémů s kočárkem (malý sporťák) a pokud ne jestli jsou v restauraci židličky pro prcka. Na velké židli sice sedět může ale pokud není připoutaný stále utíká. Děkuji
Denisa Bagárová
-
před 13 lety
(IP: 81.19.2…)
Dobrý den Zdeňko, židličky pro děti v restauraci nemají. S kočárkem se do restaurace dostanete bez problému. Vedení vše řeší s personálem, s nabídkou budete určitě spokojená.